marți, iulie 6

Don't walk away

La intoarcerea din calatoria de "biznis" am intrat pe (pseudo)autostrada Gilau-Turda. Oboseala, ratuste galagioase, nerabdare....

La un moment dat, rutina drumului a fost tulburata de o aparitie remarcabila. Parea ca vine din alta lume, asemeni unui vis pierdut. A fotografiat-o in timp ce o depaseam. Era prea frumoasa ca sa nu povestesc despre ea.

Cand am depasit masina care o tracta, pentru o clipa mi s-a parut ca pe bancheta din spate am zarit un el si o ea, foarte tineri, stralucitori. Am redus viteza si am mai privit inca o data masina de pe platforma. Atunci am zarit tablita de inmatriculare: "Tineri Casatoriti". Tot drumul pana la iesirea de pe autostrada am brodit povesti legate de cei doi si de bijuteria pe roti. Am facut scenarii. Chiar si un Bentley se poate strica? In final, am ajuns la Turda, loc in care am revenit cu picioarele pe pamant. Gropile din asfalt impuneau respect.

Ajuns acasa, am descarcat fotografia si am privit-o mai atent. In mintea mea s-au intalnit doua povesti: tinerii insuratei au plecat in luna de miere intr-un mod fabulos, cu cardurile tixite, imbarcati in Bentley, oprind foarte des la motelurile de pe marginea drumului... lumea toata era a lor! In alta parte de tara, doi profesori debutanti s-au intalnit in fata ofiterului starii civile, imbracati in haine imprumutate, cu putini prieteni in jur. El ii da verigheta de argint (este mai discreta, dar si mai ieftina). Functionarul ii anunta ca si statul le intinde o mana de ajutor. Ei multumesc si calculeaza rapid, suma acopera valoarea a doua ecografii si a unui set de analize de laborator. Mai au cateva luni pana sa se lamureasca daca isi pot permite si o recoltare de celule STEM, daca nu, speranta la Dumnezeu! Se tin strans de mana cu speranta ca "o sa fie bine"!

Doua povesti! Niciodata nu o sa stim daca se intoarce roata!

Frumoasa doamna se intorcea pe trailer. Cel mai probabil, ajunsa acasa, in cateva zile s-ar fi rezolvat toate problemele sale. Cu toate acestea, semnalul ramane tras: nu exista marire fara decadere! Si una si cealalta pot veni intr-o clipa.

4 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Excelentă fotografia. Te trimite cu gândul în alte timpuri...

Zi bună să aveţi, ştrumfilor!

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Imagineaza-ti surpriza pe care am avut-o atunci cand am zarit-o si nerabdarea de a o fotografia.
Daca ar ajunge la mine "geamantanul" tau.... poate ca as cumpara-o!
Stii ca avem sofer!

Anonim spunea...

poate se intorceau de la filmarea vreunei reclame!!!

Virtualkid spunea...

Anonim:
In viata oamenilor obisnuiti, reclamele se filmeaza foarte rar, si atunci numai din intamplare.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner