duminică, octombrie 24

Bucurie cu rugina

11 comentarii:

Erys spunea...

superb!...si fetele mele se jucau la fel cand erau mici...le amauzau fosnetul si uscaciunea frunzelor...

Iulia spunea...

frumosi ingerasi ...imi aduc aminte ca faceam la fel :)

angi spunea...

Asemenea bucurie e unica pentru fiecare copil si totusi atat de veche...poate din totdeauna.
Superb!:)

noaptebunacopii spunea...

Mai aveţi câteva şi pe blogul meu. Vino şi ia-le şi pe acelea, pentru că sunt şi ale voastre. :)

Virtualkid spunea...

Erys:
Nu l-am oprit sa se joace in frunze pentru ca imi amintesc cu cata placere faceam acelasi lucru.

Virtualkid spunea...

Iulia:
Cred ca fiecare om simte nevoia sa se joace in acest fel, atat de simplu.

Virtualkid spunea...

angi:
nu pot sa nu recunosc faptul ca m-ar fi tentat si pe mine sa fac acelasi lucru.

Virtualkid spunea...

noaptebunacopii:
le-am vazut...
pe acelea o sa le punem in rama!

Gabriela Elena spunea...

Vaccinul antitetanos la rugina mai sus amintita, l-ati facut? :D

Virtualkid spunea...

Gabriela Elena:
Cuiul pe cui se scoate.

Liviu Bimbea spunea...

Ce bucuroşi sunt ei.
Prin bunăvoinţa doamnei Carmen sunt înregistrat la MFC. Dacă vrei să vezi ce am pe blog te invit aici: http://noulapullum.blogspot.com

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner