luni, noiembrie 8

Culorile vietii

“Copii care devin maturi peste noapte, obligați prea de timpuriu să învețe să prețuiască fiecare clipă”… mi-aminteste de o gradinita atasata la un mare spital parizian unde erau numai copii grav bolnavi . Dupa o activitate de pictura urma un moment de discutii legate de desenul fiecaruia. Era deja tarziu si educatoarea trebuia sa plece, programul se terminase de mult si mai ramaneau cativa copii care nu au avut timp sa vorbeasca despre desenul lor. Educatoarea le-a zis ca nu-i nimic, vor continua maine, la care unul din copii i-a raspuns ca nu e sigur deloc ca maine va mai fi in viata asa ca o roaga sa il asculte si pe el!
Un gand, o rugaciune pentru acei copii sau …ingeri, o mare plecaciune pentru educatoarele care pot sa lucreze in astfel de conditii psihice si afective!

Acesta este comentariul pe care l-am citit pe unul dintre blogurile care sunt partenere ale proiectului “Culorile vietii” si care m-a determinat sa ma implic in organizarea unui concert de amploare, chiar daca nu am nici cea mai mica experienta. Astazi pot sa spun ca am reusit! Maxim Belciug si Alexandru Sturzu vin pentru a canta in beneficiul copiilor aflati intr-o cumpana a vietii lor.

Echipa organizatorilor ramane deschisa, orice ajutor fiind mai mult decat binevenit. Orice ce picatura de culoare va prisoseste, nu ezitati sa o trimiteti catre acesti copii.

24 de comentarii:

doctorul spunea...

mă bucur să văd că mergi mai departe cu proiectul; după cum am promis, transportul celor doi rămîne în sarcina mea, dacă nu ai o variantă mai bună; îl cunosc pe Maxim, nu cred să fie vreo problemă nici de partea lui; spor, cele bune.

Adele spunea...

Felicitări, dragul meu! Mă înclin în faţa reuşitei tale.

silavaracald spunea...

Felicitări!
Când dai de greu, îmi știi numărul de telefon. :)

INCERTITUDINI spunea...

Jos pălăria!
Sunteți extraordinari!

Gabriela Elena spunea...

Si eu te felicit si admir implicarea ta!

angi spunea...

Astfel de parinti,implicati in crestera frumoasa a copiilor,ar trebui sa existe cat mai multi.
Lumea ar fi mai sanatoasa si mai frumoasa.
Sa aveti culori si muzica in jurul vostru!

Cristian Lisandru spunea...

Mă alătur şi eu celor care vă felicită, şi o fac din tot sufletul. Să aveţi parte numai de bine, în fiecare zi...

Teo Negura spunea...

Bravo, sorine, un sincer bravo, te admir pentru preseverenta si abnegatia de care ai dat dovada pentru concretizarea acestui proiect, pentru un vis, pana la urma, al copilului tau :)

acuvio spunea...

Nu ai cum să nu apreciezi atâta pasiune, tenacitate, speranţă.
Încă o dată felicitări, le meritaţi din plin, pentru urnirea proiectului dumneavoastră de suflet, ca binomul virtual al blogului, “copil şi muzică” să ajungă în realitate, să nu se mai stingă din memoria scurtă şi volatilă la apăsarea shut down.
Baftă în continuare!
La decuplarea bloggerilor din “Matrix”...

Virtualkid spunea...

doctorul:
Probelema transportului era de multa vreme bifata ca fiind rezolvata. Mergem mai departe, nu ne lasam!

Virtualkid spunea...

noaptebunacopii:
Iti multumesc! Au existat si momente in care am fost tentat sa renunt, chiar si acum se mai intampla sa fiu surprins de unele intamplari, dar nu mai dau inapoi.

Virtualkid spunea...

silavaracald:
Doar nu te gandeai ca poti sa scapi?

Virtualkid spunea...

INCERTITUDINI:
Multumesc! Nu o sa ne oprim aici. Deja incepem sa planuim un nou eveniment.
Dat fiind faptul ca ne propunem scopuri nobile, asteptam orice forma de ajutor, inclusiv promovarea site-ului www.ipcc.ro

Virtualkid spunea...

Gabriela Elena:
Stii ca pretuim oricare dintre semnele pe care ni le trimiti.

Virtualkid spunea...

angi:
O solutia ar putea sa fie si aceasta: sa incerci tot timpul sa faci lucruri care pot fi impartite cu mai multi copii, tocmai pentru ca numai competitia reala iti ridica si copilul tau.

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Multumesc! Orice gest ne mobilizeaza.

Virtualkid spunea...

Teo Negura:
Teo, prietene, tu stii mai multe amanunte ale acestei provocari.... hai in echipa noastra!

Virtualkid spunea...

acuvio:
multumesc pentru incurajarile sustinute; sper sa fie meritate!

Anonim spunea...

Of, nu mai invarti cutitul in rana:( Multumesc de invitatia la Culorile vietii, dar eu sunt momentan prin Ardeal, asta era buba. Da-mi totusi mai multe detalii, sa-mi anunt prietenii doritori.

Virtualkid spunea...

puideblog:
exista toate sansele sa incepem un proiect care ar trebuisa duca aceste evenimente peste tot in tara.
am propus acest proiect unor multinationale care analizeaza oportunitatea cuprinderii lui in bugetele de promovare din anul viitor.

cammely spunea...

Felicitări pentru reuşita proiectului.
Numai bine.


http://cammely.wordpress.com/2010/11/13/e-o-clepsidra-sparta-undeva/

Bibliotecaru spunea...

Sper că vedem şi un amplu reportaj de la faţa locului.

Virtualkid spunea...

cammely:
Multumesc! Sper sa se poata spune aceleasi lucruri si dupa ce trece evenimentul.

Virtualkid spunea...

Bibliotecaru:
Avem planuri foarte mari cu acest eveniment, iar reportajele sunt incluse in aceste planuri.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner