vineri, septembrie 14

Unforgettable



M-am trezit in noapte, mai spre dimineata, si am luat telecomanda. Pe unul dintre canale am gasit un film care abia incepea si l-am urmarit.
De la un anumit moment, imi amintesc exact care, mintea mea s-a decuplat complet de la povestea filmului, locul fiind luat de propria fantasma. Fortat de atmosfera pe care o intuisem si pe care o recunosteam perfect, pentru ca la un moment dat facuse parte din viata mea, am visat cu ochii deschisi, pierdut intre doua sau mai multe lumi. Peste tot nu mai existau decat contururi, miresme si sunete familiare. Eu, prizonier al propriului vis, ma facusem tot mai mic, speriat de momentul in care vraja avea sa se rupa.
Se departeaza tot mai mult clipele in care eram atat de crud inca sa-mi traiesc emotiile cu inconstienta, cu imens nesat. Eram tanar, eram trufas, nimic nu putea sa ma ucida, nici macar sa ma raneasca.

Eram fara sa stiu "unforgettable" si jucam un scenariu atat de frumos! Oare unde a gresit regizorul?

Un comentariu:

Anonim spunea...

sorin, schimba urgent "zidul" asta ce ne impiedica sa facem comentarii, altfel vei pierde f.multi din cei ce te citesc si ar vrea sa comenteze dar nu pot trece de acest "labirint" ciudat

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner