sâmbătă, august 21

La delfinariu




Nu ştiu ce poate să gândească un copil atunci când vede spectacolul Delfinariului din Constanța, însă pot să spun că acesta este impresionant şi pentru o persoană matură.



Trei delfini - un mascul şi două femele - reuşesc să țină asistența din surpriză în surpriză. Aceşti delfini au fost aduşi de curând din China, dresați gata.


Cel mai probabil o să ne întoarcem la această poveste. Este prea frumoasă ca să o tratăm pe fugă, însă acum este foarte importantă şi plaja. Aşa că am făcut o fotografie cu unul dintre dresori, Cătălin, şi am fugit la soare!

Nu de alta, dar trece vara.




2 comentarii:

doctorultau spunea...

ei uite, asta da ispravă; eu am mulți înaintea juniorului dar nu am ajuns încă la delfinariu; poate la anul ...

Virtualkid spunea...

doctorultau:
este frumos, dar cam scumpisor: 35 de lei nu mi se pare foarte accesibil pentru un romanas neaos ca noi.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner