duminică, mai 13

Căpușa, sau mică excursie pe la chirurgie



Nu mi s-a intamplat niciodata personal, ci numai am auzit ca se poate intampla si ca nu este deloc o situatie pe care sa o treci cu vederea.

A doua zi dupa intoarcerea din obisnuita escapada de weekend de la Idrifaia, chiar de dimineata am observat un punct negru pe spatele copilului, punct care ulterior s-a dovedit a fi o capusa pe care o recrutase de pe mosia familiei...

Nu stiam cum sa procedez si mai era si duminica, dimineata. Am gasit pe internet cateva leacuri babesti, dar pe care m-am hotarat sa le ignor si sa merg direct la spital, la chirurgie. Sincer sa fiu, am fost tentat sa scot eu capusa cu unghiile, insa se pare ca am fost foarte inspirat atunci cand m-am potolit pentru ca astfel complicam inutil operatiunea de extragere, ba chiar aveam toate sansele sa o transform intr-una dureroasa. Concret, daca incerci singur sa o scoti si nu reusesti sa o scoti intreaga, atunci ramasita se scoate prin taierea jur-imprejur a unei bucati din tesutul in care s-a infipt.

Una peste alta, am trecut si aceasta incercare, dupa ce am facut si o vizita la spitalul de boli infectioase pentru prescriptia unui tratament preventiv.

Niciun comentariu:

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner