luni, mai 28

Descalecarea lui Stefan in cetatea Deva





Nu mai cred in concursurile organizate de marketerii tot mai versati, tot mai eficienti in a vinde chiar si ceea ce nu trebuie nimanui. Cu toate acestea, din cand in cand se intampla ca aceasta convingere a mea sa fie zdruncinata de cate o intamplare, iar la sfarsitul acestei saptamani istoria aceasta se repeta: plecam la Deva pentru faza finala a unui concurs de desen organizat de catre o editura specializata in productia tipariturilor pentru copii. Nu stiu care au fost criteriile dupa care i-au selectat pe cei invitati sa participe la aceasta manifestare, insa trebuie sa recunosc faptul ca m- am bucurat de aceasta realizare a fiului meu. Este pentru prima data cand mergem la o faza finala a unui concurs desfasurat in alt oras, iar experienta aceasta isi va avea negresit semnificatia ei, peste timp...
Si ma mai bucura si faptul ca dupa, toate aparentele, el urmeaza sa fie unul dintre cei mai mici participanti.
Mai sunt doar patru zile pana cand micul meu voievod va descaleca in cetatea din Deva, iar eu traiesc cu speranta ca o va si cuceri.

Niciun comentariu:

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner