joi, iunie 23

FotbalBlogMeet în Târgu Mureş

Mures FotbalBlogMeet
Sunt puţine acaziile în care bloggerii ajung să se cunoască între ei, motiv pentru care salut iniţiativa unui licean din Sighişoara care a reuşit să mobilizeze o echipă de organizare a unei întâlniri între cei care fac blogging în judeţul Mureş.

Mi-a făcut plăcere să-i urmăresc efortul şi m-am bucurat atunci când am văzut că a reuşit, tocmai pentru că mi-a amintit de un alt licean, la fel de etuziast:

Doamnelor şi domnilor:

FotbalBlogMeet în Târgu Mureş în data de 25 - 26 Iunie, în complexul Weekend din Târgu Mureş.
Am spus!

2 comentarii:

Anonim spunea...

fain; acum ceva vreme am fost şi eu contactacă să merg la o întâlnire a bloggerilor din judeţul meu, dar, of, nu m-am dus...

Virtualkid spunea...

@puideblog:
Atunci hai la intalnirea asta!
Ce mai astepti?

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner