duminică, iunie 12

Linguroiul

Un bucătar adevărat lucrează cu instrumente pe măsura talentului său. Ne-am convins de asta atunci când am mers la Cluj, îngrămădiţi pe bancheta din spate a papamobilului lui Şoni. Nici nu bănuiam atunci ce anume ne tot împungea în coaste la hopurile prin care trecea caravana papricasului.

Luaţi cu toate treburile pe care ne propusesem să la bifăm, am şi uitat să facem şi noi câteva poze cu super-ceaunele în care am învârtit cu mega-instrumentul din lemn, însă luam cu împrumut de pe blogul lui Adi Hadean, pe care l-am cunoscut în aceeaşi zi, prin mijlocirea frezatului chinezesc.
.

2 comentarii:

Anonim spunea...

foarte tare poza cu linguroiul...

Virtualkid spunea...

@puideblog:
...foarte tare si linguroiul, mai ales cand te imboldeste in coaste.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner