joi, februarie 10

Dansul ardeiului iute

A fost una dintre vedetele casei noastre, tocmai datorită formei cu care l-a înzestrat natura. L-am studiat mult, înainte să-i dăm fireasca întrebuinţare. Acum trăieşte prin aceste fotografii, amintire palidă a unui dans pe nişte poante vegetale.

Şi nici nu ştim dacă ar fi putut să spere la o soartă mai bună decât aceasta!

20 de comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Trebuia să-l păstraţi, ştrumfilor!

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Mai bine decat in fotografie nu aveam cum, garantat.
L-am pastrat pana si-a schimbat culoarea, apoi l-am pus pe cursul lui firesc.

Invizibilul spunea...

Balada ardeiului !
Mizati pe bomboane de ciocolata

Virtualkid spunea...

Invizibilul:
Nu refuzam niciodata bomboanele de ciocolata.

Anonim spunea...

ăsta e top modelul ardeilor iuţi. de la voi de la ţară e? şi a fost chiar iute sau la fel de insipid ca o lalea?

Virtualkid spunea...

puideblog:
A fost un ardei de la Idrifaia, si a fost cat se poate de adevarat.

silavaracald spunea...

Ce fustiță involtă are el. Sau ea? :D

Virtualkid spunea...

silavaracald:
Era un ardei unisex.

angi spunea...

E bine ca l-ati pastrat in fotografie,macar,fiindca a dansat super.A facut niste piruiete de toata frumusetea!
a fost iute tare?

Virtualkid spunea...

angi:
A fost un ardei bun, exact asa cum trebuie sa fie un ardei iute.

ღAzucenaღ spunea...

E un soi de asfeli de ardei ,am avut o punga intreaga cu ardei de acest fel si rosi si verzi .

Virtualkid spunea...

ღAzucenaღ:
La noi a fost un accident. Am crezut ca a fost vorba de dezvoltare nefireasca.

cati spunea...

Un accident genetic. Dar frumos. Mi-ar fi prins bine cat am fost racita - cica face bine la febra si tuse :)

Virtualkid spunea...

cati:
Important este ca te-ai facut bine, ce mai conteaza cum?????

arcadia spunea...

Dacă vi s-o face dor-dor de ardeiul vostru cu fustiţă (şi irlandezii au fuste, doar stiţi! :P), mai am încă un borcan cu fraţi de-ai lui, puşi în oţet de astă toamnă. :D

Virtualkid spunea...

arcadia:
Poate te trezesti cu noi in Brasov, la inceputul lui martie.

Kadetul spunea...

Semintele nu le-ati semanat?

DNA System spunea...

Ardeii astia nu sunt asa iuti, sunt decorativi.

Virtualkid spunea...

Kadetul:
Sezonul nu ne prea ajuta la semanat.

Virtualkid spunea...

DNA System:
Ceea ce am si facut: am decorat blogul nostru cu el.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner