luni, februarie 28

Mărţişor


Îmbrăcat în sărbatoare,
În lumină şi culoare,
Elegant şi frumuşel,
Tinerel şi sprintenel,
Îşi arată capu-n lume
...ghiocel.

(Anca Mariela Ion)

Pentru toate fetele care ne citesc.... cu dragoste!

39 de comentarii:

Anonim spunea...

multumesc din suflet! O primvara frumoasa va doresc si eu voua, copilasi dragi!

rozalia spunea...

Multumesc mult.Sunteti foarte atenti cu fetele.

Virginia spunea...

Frumos gest! Mi-a bucurat sufletul.

arcadia spunea...

Vă mulţumesc frumos, dragii mei! Să aveţi şi voi o primîvară grabnică şi minunată! :* :*

Giulia spunea...

Frumosi ghiocei si frumoasa poezie, sa aveti parte de o primavara frumoasa si calda ;)

angi spunea...

Ati fost rapizi!:)
E primul martisor primit si nu e unul oarecare.
Multumesc!

carmen spunea...

Un gand frumos in prag de primavara!
Iti multumesc, si va doresc si voua sa aveti o primavara senina, iar soarele sa va topeasca toate grijile!

Anonim spunea...

mulţumesc de mărţişor, aţi fost chiar primii mei vestitori ai primăverii! :)

LiaLia spunea...

Pupez cu drag cei mai drăguți băieți din lume!!!

elena marin-alexe spunea...

Multumesc din suflet kid!
O primavara frumoasa si voua!

Chiulica spunea...

Foarte frumos! Multumim! O primavara frumoasa sa aveti si voi!

Chiulica spunea...

Foarte frumos! Multumim! O primavara frumoasa sa aveti si voi!

DNA System spunea...

Multumim pentru gestul de dezghet...

Kadetul spunea...

Asa creste kid-ul, adunand anotimp dupa anotimp....

Gabriela spunea...

Multumesc pentru gingasul martisor!
O primavara cu bucurii si vesti bune!

Anonim spunea...

Dragilor,eu va multumesc un pic cu intarziere...:))

silavaracald spunea...

Mă voi considera și eu fată, așa că beneficiez de un ghiocel, nu? :-*

Teodora spunea...

Am ajuns şi eu, cu un pic de-ntârziere, pe-aceste meleaguri.
Mulţumim pentru urare.

doctorul spunea...

pot să mă bucur alături de voi?

INCERTITUDINI spunea...

Și dacă vin după mărțișor abia astăzi, mi-l mai dați, băieți frumoși?

Virtualkid spunea...

georgiana75:
Daca nici moldovenii intre ei nu isi mai tin partea, atunci cine?

Virtualkid spunea...

rozalia:
Mai sunt si unele pe care le-am amenintat cu "punctul negru", dar inca nu le-am "premiat"....

Virtualkid spunea...

Virginia:
Este cu atat mai mare bucuria nostra.

Virtualkid spunea...

arcadia:
Nu stim ce sa ne mai facem cu tine. Numai la soare si la mare iti este gandul.

Virtualkid spunea...

Giulia:
Ne bucura sa te vedem intre "fetele noastre".

Virtualkid spunea...

angi:
Rapiditatea nu a fost un scop in sine, dar daca a iesit asa, cu atat mai bine!

Virtualkid spunea...

carmen:
Imediat ce o vedem ca vine, sigur o sa o impartim si cu tine. Doar daca nu vine mai intai la Ludus....

Virtualkid spunea...

puideblog:
Asa se intampla in majoritatea situatiilor: "cei din urma...."

Virtualkid spunea...

LiaLia:
He,he,he! Tu vezi cate doamne se ingramadesc sa ne bage in seama? Trebuie sa va organizati.

Virtualkid spunea...

elena marin-alexe:
Ne bucuram pentru ca ati primit cu atata bucurie atentia noastra. Conteaza foarte mult.

Virtualkid spunea...

Chiulica:
Propun sa dam primavara pe dindoua. Echitabil, nu?

Virtualkid spunea...

DNA System:
Placerea a fost a noastra.

Virtualkid spunea...

Kadetul:
Da, am ajuns la patru.

Virtualkid spunea...

Gabriela:
Cine a mai vazut om frumos fara martisor in piept?

Virtualkid spunea...

scorpio72:
Niciodata nu este tarziu!

Virtualkid spunea...

silavaracald:
Te alinti, asa ca o sa te corectam:
Toate "fetele noastre" primesc martisor!

Virtualkid spunea...

Teodora:
Oricand putem sa impartim o frantura de bucurie, oricat de putin a ar fi.

Virtualkid spunea...

doctorul:
Cu atatea fete frumoase si destepte aici, nici nu este alta cale decat cea a bucuriei pentru toti....

Virtualkid spunea...

INCERTITUDINI:
Binenteles!
Inca mai pastram unele dintre ele, pentru fetele care intarzie.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner