vineri, februarie 18

Al cincilea anotimp






Afişul a apărut de câteva zile. Îl întâlnim în drumul fiecărei dimineţi către grădiniţă. Două zile la rând am simţit nevoia să fac o glumă şi să îl salut pe maestru, demonstrativ, îndemnând şi copilul să facă la fel. A făcut asta cu un aer peste măsură de firesc: "Bună dimineaţa, domnul Tudor Gheorghe!"

În această seară, când ne întorceam de la cumpărături, mergeam muncit de nişte gânduri care nu îmi dau pace în ultima vreme. Copilul venea din urmă pe tricicletă, dând cu spor la pedale. În momentul în care am ajuns în dreptul afişului am auzit în spatele meu: "Bună seara, domnule Tudor Gheorghe!"

Oare ce ar fi simţit maestru dacă ar fi putut să-l vadă şi să-l audă?

14 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Excelent. M-am trezit devreme azi, dar uite ce zâmbet mi-aţi pus pe chip. Tare, mi-a plăcut. Sunt convins că Maestrul ar fi afişat acel zâmbet inconfundabil.

Zi bună să aveţi, ştrumfilor!

Radu spunea...

Maestrul nu poate decat sa fie fericit ! Este unul dintre cei lipiti de sufletul meu .De cate ori dau cu ochii de cate un CD nou al lui il pun la loc de cinste , acolo unde-i este locul . Sa ne traiasca acest spirit ales al neamului nostru ! Avem cu cine ne mandri ! Ce bine ....

Anonim spunea...

ce frumos! ar fi simţit probabil aceeaşi mândrie amestecată cu uimire pe care ai simţit-o şi tu...?! mergeţi şi la concertul din martie?

georgiana spunea...

dragul de el... abia aştept să-l cunosc!!
Dă-i un pupic din partea mea.
Uikend frumos, copii.

Unknown spunea...

Pe nenea Tudor aş vrea şi eu să-l văd :)

angi spunea...

Si uite asa rasare rodul unei educatii frumoase!
Maestrul s-ar fi bucurat alaturi de voi!

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Atat de mult mi-ar placea sa-i ajunga la ureche aceasta poveste simpla, tocmai pentru ca merita o astfel de bucurie.

Virtualkid spunea...

raoulp55:
Din pacate, omul acesta nu reuseste sa incapa pe radio si pe tv. Tot ceea ce face este atipic, dar nu renunta.

Virtualkid spunea...

puideblog:
Nici nu se pune problema sa nu mergem. "Doua nuci" mai avem, asa ca nu ne facem griji.

Virtualkid spunea...

georgiana:
Te asteptam cu mare drag, numai sa te hotarasti, ca sanse sa venim noi la Iasi sunt mai mici.

Virtualkid spunea...

Iulia Mihai:
Daca vrei, poti impusca doi iepuri dintr-un foc: te invitam noi, in data de 21 martie, la Targu Mures; vezi concertul, vezi si orasul. Deci?

Virtualkid spunea...

angi:
Isi merita cu varf si indesat aceasta eventuala bucurie.

Fetita Junglei13 spunea...

Un concert de-al lui Tudor Gheorghe imi incarca bateriile,pentru multa vreme.Ma linisteste,uit de toate si ies din sala alt om, d-aia niciodata n-am ratat vreunul.
Spunea intr-un spectacol, ca "cred ca ati ajuns deja sa va cunoasteti intre voi, sunteti aceisi spectatori" si inclin sa-i dau dreptate,recunosc multe fete, de cate ori merg.

Virtualkid spunea...

Fetita Junglei13:
Asa se intampla peste tot, insa multi dintre cei care umplu salile sunt in varsta si sunt mult mai putin deprinsi cu noile metode de promovare. Cat despre afisaj, locurile sunt tot mai putine si sunt campurile de lupta ale unor razboaie greu de imaginat.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner