joi, februarie 24

Toate drumurile…

...duc la Roma. Oraşul împăraţilor scapatati, aproape uitaţi. Oraşul conspiraţiilor intrate în istorie, dar şi al măreţiei trufaşe, acum trăind din gloria trecutului impregnată în ADN-ul fiecărui cetăţean al cetăţii.

Am reuşit să ajungem şi noi acolo, virtual, datorită gestului frumos şi sincer al unor oameni pe care nu-i cunoaştem decât din blogosferă. I-am rugat să ne ia şi pe noi în călătoria lor prin intermediul ”cartoanelor umblătoare”, iar eu ne-au răspuns cu o generozitate incredibilă: şase cărţi poştale au ajuns în grupa noastră, sosite pe adresa grădiniţei tocmai din ”cetatea eternă”.

Ana şi Martyn au intrat în lista noastră (abia deschisă) a celor care ne învaţă geografia scrisului de mână, pe carte poştală, unui necunoscut. Un necunoscut despre care ştii că aşteaptă semnul tău.

Alţi doi oameni frumoşi, şi atât!

10 comentarii:

Anonim spunea...

şi încă ce oameni... nu mă mai săturam să citesc :)

Virtualkid spunea...

puideblog:
Sunt dintre cei care mai pretuiesc gestul simplu, dezinteresat.

doctorul spunea...

poate veți ajunge şi voi prin acele locuri, cît de curînd

Anonim spunea...

o draguta Ana Birchall! frumos gest.

Virtualkid spunea...

doctorul:
Lista este atat de mare, incat nici nu stim de unde sa incepem cu dorintele. Dar parca mai frumos ar suna Cuba.

Virtualkid spunea...

georgiana75:
Ana si Martyn si-au sacrificat timpul putin al unui sfarsit de saptamana pentru bucuria noastra, scriind niste "cartoane umblatoare" pentru ca i-am rugat eu. Cati oameni ar fi facut asta? Cati?

DNA System spunea...

Poate reusim sa dam si noi o mana de ajutor acestui proiect.

Dama fara camelii spunea...

Si eu imi doresc ca vreodat' si drumul meu sa duca la Roma.
Duminica placuta!

Virtualkid spunea...

DNA System:
Orice ajutor este foarte, foarte bun! Ne plac surprizele.

Virtualkid spunea...

Dama fara camelii:
Mi se pare normal, daca este sa ne luam dupa vorba care spune ca toate drumurile duc acolo....

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner