joi, februarie 17

Cel mai tânăr blogger mureşean


Este titulatura pe care nu ne-am revendicat-o, dar pe care am primit-o într-una dintre publicaţiile locale. Ieri, când am ajuns la grădiniţă am nimerit în mijlocul unui interviu. Ziarul local a demarat o campanie de popularizare a unităţilor de învăţământ din Târgu Mureş, ocazie cu care sunt căutate şi poveştile care ies din tiparul obişnuit. Printre acestea a fost pomenită şi istoria blogului nostru. După un an de trudă, încep să ne vină şi semnele recunoaşterii din lumea reală, pentru că în cea virtuală nu mai aveam îndoieli că ne-am găsit făgaşul nostru.

L-am privit pe "cel mai tânăr blogger muresean" în timp ce studia articolul din ziar. Mândria era ultimul lucru care lipsea de pe faţa lui, iar ochii mei... erau umezi.
Într-o bună zi, toate aceste bucurii se vor petrece fară ca eu să mai aflu altceva decât rezultatele. Copilul creşte, fără ca să piardă ocazia de a mă uimi, din ce în ce mai des.

21 de comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Sincere felicitari si pasi usori in viata!!!

Karla spunea...

Felicitari bloggerului si la cat mai multe satisfactii!

Cristian Lisandru spunea...

Felicitările noastre micului blogger, iată o veste care face dimineaţa mai frumoasă. Multe zâmbete şi la cât mai multe postări. Şi cât mai multă vechime în această blogosferă care a făcut ce a făcut şi ne-a atras precum un magnet...

Gânduri bune, ştrumfilor!

INCERTITUDINI spunea...

Sincere felicitări ambilor artiști din sufletul blogului- un copil -copil și un bărbat-copil!

doctorul spunea...

păi după cum a început are toate şansele să ajungă blogger academician ... hai, că primul an e mai greu ...

Virtualkid spunea...

elena marin-alexe:
Multumim pentru urare. Mergem mai departe!

Virtualkid spunea...

Karla:
Dupa gandurile noastre, acesta este doar inceputul.

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Blogosfera face parte din viitorul fiecarui copil, iar eu incerc sa-l familiarizez si sa-l pregatesc pentru viata.

Virtualkid spunea...

INCERTITUDINI:
Emotionant comentariu! Magulitor!

Virtualkid spunea...

doctorul:
Acum, daca tot am invatat sa mergem, nu ne mai oprim.

Unknown spunea...

Ce frumos se face :) Creste frumos pustiul tau!

Virtualkid spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Virtualkid spunea...

Iulia Mihai:
Asa sunt toti rockerii. Mor femeile dupa ei, nu alta!

silavaracald spunea...

Ei, trebuie să mă dau pe lângă voi dacă vreau să mă remarce și pe mine cineva. :D
Felicitări posesorului blogului! Și un :-*

Virtualkid spunea...

silavaracald:
Alegerea este inteleapta. Nu este bine sa nu te pui bine cu "lupii tineri"....

Gabriela spunea...

Multi ani de existenta blogului vostru!

Virtualkid spunea...

Gabriela:
Multumim pentru aceasta incurajare. Fiecare astfel de indemn ne ajuta sa trecem peste rutina care se mai instaleaza uneori.

Bianca spunea...

Ce dragut e!!! Felicitari micului blogger

Virtualkid spunea...

Bianca:
Iti multumim pentru simpatia pe care ne-o arati. Speram sa o meritam!

Chiulica spunea...

Felicitari!!! :)

Virtualkid spunea...

Chiulica:
Acesta nu este decat inceputul. Pregatim surprize foarte mari, doar sa fim sanatosi la minte si la trup.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner