sâmbătă, octombrie 29

Halloween – A perfect World


Nu îmi plac sărbătorile care nu sunt ale pământului, care nu vin dintr-un filon pe care să-l simt și al celor între care m-am născut și am crescut. Și totuși, există una pe care am ajuns să o prețuiesc datorită unui film care a reușit să-mi marcheze copilăria, tocmai a pătruns într-o zonă din care nimic nu o mai poate scoate.
De fiecare dată când revăd acest film mă impresionează povestea candorii imposibil de amputat din sufletul unui copil, indiferent de situațiile dure care pot să apară în viață. Cum să nu te impresioneze naturalețea cu care, chiar și în mijlocul unei posibile amenințări, vârsta nevinovăției își cere drepturile prin glasul lui Philip și ignoră pericolul în favoarea lui Casper, fantoma prietenoasă.
Ne pregătim de Halloween, sărbătoarea care nu este a noastră, dar care prin puterea unei povești a reușit să fie și a noastă, tocmai pentru că vorbește despre un adevăr fundamental: ochii unui copil nu vede altceva decât A perfect World.

Niciun comentariu:

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner