miercuri, august 1

Gandul ascuns




Nu mi-am mai visat parintii de foarte mult timp, dar mai ales nu mai stiu cand s-a intamplat ultima data sa-i visez impreuna, sa mi se arate deodata. Poate tocmai acesta este motivul pentru care am considerat acest vis un semn, o incurajare venita tocmai pentru ca am mare nevoie de ea.
De o buna bucata de timp simt cum problemele incep sa ma copleseasca in asemenea masura incat imi vine sa abandonez, sa capitulez neconditionat. Ma simt prins intr-un vartej care nu imi mai lasa nicio sansa, ma trage catre un adanc tot mai intunecat. Poate ca mama si tata simt asta, poate ca isi reproseaza neputinta de a ma salva inca o data, asa cum o faceau atunci cand eram copil, copilul lor. Nu stiu cat am visat, dar stiu ca atunci cand m-am trezit inca mai pastram in suflet acel sentiment de liniste, de siguranta... parintii mei ma vegheaza, deci nimic rau nu mi se poate intampla.
Acum, deja reintors la concretul cotidian, imi dau seama ca nimic nu s-a schimbat, ca nu imi merge cu nimic mai bine, insa am regasit puterea de a nu-i arata copilului meu faptul ca sint atat de dezamagit de tot ceea ce vad in jur. Chiar si cu pacatul de a-l minti uneori, el trebuie sa creasca mai mult decat convins ca tata ii este mereu in spate, pregatit sa-i intinda mana atunci cand isi pierde echilibru, sa-l salveze de la nenorocire, sa-i corecteze greselile fara sa-l pedepseasca.
Eu cred ca numai asa, peste ani, o sa-mi ramana deschisa calea visului lui viitor, in care sa pot sa-i luminez intunecatele cai exact atunci cand va avea mai multa nevoie, asa, precum parintii mei in aceasta noapte veghindu-mi somnul chinuit de o apocalipsa greu de deslusit, tinandu-mi cu ochii inlacrimati gandurile in palmele lor, potolindu-le.

2 comentarii:

veropaun spunea...

Nimic nu e intamplator, chiar daca unii cred ca visele sunt plasmuiri ale mintii noastre, sa stii ca e un semn trebui sa fii atent la ce faci , daca te-ai simtit protezat probabil ca urmeaza ceva greu .Eu am trait unele clipe asemanatoare iar in visul meu venea totdeauna mama (soacra)si dupa vis mi se intampla totdeauna ceva legat de persoana de care ea ma intreba sau legat de intamplarea care o visam. Asa se derulau lucrurile ca la un moment dat dupa ce o visam incercam sa inteleg ce ma asteapta. E greu sa ne dam seama dar dupa ce aparea problema faceam legatura .NU e usor sa astepti sa se intample dar macar esti pregatit.Priveste in jur ,in viata ta si cu ce se va intampla sa poti lua cea mai buna decizie.

veropaun spunea...

Nimic nu e intamplator, chiar daca unii cred ca visele sunt plasmuiri ale mintii noastre, sa stii ca e un semn trebui sa fii atent la ce faci , daca te-ai simtit protezat probabil ca urmeaza ceva greu .Eu am trait unele clipe asemanatoare iar in visul meu venea totdeauna mama (soacra)si dupa vis mi se intampla totdeauna ceva legat de persoana de care ea ma intreba sau legat de intamplarea care o visam. Asa se derulau lucrurile ca la un moment dat dupa ce o visam incercam sa inteleg ce ma asteapta. E greu sa ne dam seama dar dupa ce aparea problema faceam legatura .NU e usor sa astepti sa se intample dar macar esti pregatit.Priveste in jur ,in viata ta si cu ce se va intampla sa poti lua cea mai buna decizie.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner