marți, martie 1

Ghiocei adevăraţi

În articolul anterior am dăruit ghiocei tuturor celor care ne-au vizitat blogul. Am început astfel primăvara, cea de a patra în care împărţim bucuriile şi tristeţile. Încântarea pe care am reuşit să le-o transmitem unora se datorează şi faptului că aceşti ghiocei sunt adevăraţi, sunt de anul acesta, şi mai au şi ceva absolut special: au crescut pe moşia de la Idrifaia; ni i-a adus Rozi-mama.

Când eram de vârsta copilului meu, mergeam în pădurea de salcâm din spatele casei bunicilor şi adunam ghiocei, toporaşi şi viorele. Între timp, casa nu mai este a noastră, iar pădurea nici măcar nu mai există. Mor pădurile, însă ghioceii se mută!

10 comentarii:

puideblog spunea...

n-am fost în viaţa mea într-o pădure întreagă de salcâmi, ce frumos trebuie să fie... păcat de ea. bine că măcar ghioceii se mută şi mai trăiesc :)

Iulia Mihai spunea...

Din pacate, ghioceii nu se ai gasesc decat la 10 mii buchetul ofilit si e... trist.

Cristian Lisandru spunea...

Şi poate tocmai asta ne dă speranţe pentru viitor - faptul că ghioceii se mută!
O primăvară de vis să aveţi, ştrumfilor!

silavaracald spunea...

E bine că încă se mută, că s-ar putea supăara și să nu mai apară deloc.

angi spunea...

Noroc cu Rozsi-mama:).
Si eu am o Erzsi nenje ,care in fiecare an ne aducea ghiocei,padurea fiind mai aproape de ea.Eram atat de incantati!
Sigur si lui Stefan i-au placut!

Virtualkid spunea...

puideblog:
O astfel de padure aveam in spatele casei bunicilor de la Chiraftei, judetul Galati.

Virtualkid spunea...

Iulia Mihai:
Tocmai asta este motivul pentru care ii pretuim si mai mult pe ai nostri. Sunt adevarati si sunt ai nostri.

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Pentru ghiocei este mai simplu, insa padurea de salcam nu a supravietuit securii...

Virtualkid spunea...

silavaracald:
Ar fi destul de trist sa ajungem sa nu ne mai bucuram de ei decat privindu-i in fotografii....

Virtualkid spunea...

angi:
Este strabunica si a venit special ca sa aduca acesti ghiocei, asa cum face in fiecare an.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner