luni, aprilie 26

Stiinta blogaritului cu cap...

Chiar daca seamana cu alintul unei mironosite de la pension, este foarte adevarat ca acest blog este creeat si intretinut prin "sfanta metoda a incercarilor repetate". Pentru ca nu am avut acces la internet mai toata saptamana trecuta si pentru ca nu am mai postat nimic, in aceasta dimineata ne-am asezat din nou la calculator...... acasa! (nicaieri nu este mai bine!).

Si ca sa avem de treaba, ne-am inscris ca fiind proprii urmaritori ai blogului nostru. Acesta ar fi unul dintre motivele pentru care nu prea am avea dreptul sa ne amuzam pe seama cainelui care se roteste in jurul cozii. Asta o sa facem si noi, pana o sa ne dumirim cum putem sa ne autoeliminam din propria lista.

Oricum ar fi, faptul ca am deschis blogaria de putin timp ne face sa avem parte de mai multa ingaduinta din partea celor care se hotarasc sa ne viziteze.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Te duci la bloguri urmărite şi te ştergi singurel.
La tablou de bord. :)

Unknown spunea...

Bine ai venit acasă vecine şi bine te-am găsit. Furat de treburi n-am băgat de seamă că eşti plecat. Da ce cîţel frumos ai sau este doar ca decor, găsit pe unde ai umblat.

Cristian Lisandru spunea...

"Sfânta metodă a încercărilor repetate" - ei, asta chiar mi-a plăcut foarte mult... O săptămână bună de tot să aveţi!

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner