joi, aprilie 1

Am ucis


Prietenia unui om este ceva sfant. Sau asa ar trebui sa fie.

Ieri, l-am lasat sa moara, poate, pe cel mai bun dintre cei care mi-au mai ramas prieteni. Oricum, ii numaram folosind degetele de la o singura mana, nici pe acelea toate. Si, totusi, l-am lasat sa moara, asa cum el a ales. Poate ca am pacatuit, insa, daca as fi incercat sa-l salvez, cel mai probabil am fi sfarsit prin a ne face rau reciproc. Peste putin timp, probabil, am sa-mi amintesc de el cu placere, in felul acesta putand spune ca am mai pastrat ceva.


Ma intreb daca povestea as putea sa o dau drept pilda, sau daca nu ar fi mai bine sa o evit.
Daca intr-o buna zi, copilul ar face acelasi lucru cu ratoiul sau?



11 comentarii:

Adi Vera spunea...

Am trăit o experienţă similară şi, crede-mă, vei avea întotdeauna o strângere de inimă, dar vei avea liniştea că nu aţi ajuns în punctul din care nu s-ar mai fi salvat nici amintirile frumoase. Nu-mi fac probleme în privinţa răţoiului, cred că el cunoaşte lecţia fidelităţii...

Virtualkid spunea...

Iti multumesc! Ratoiul este in gratii, cel putin deocamdata.

Adele spunea...

http://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/04/01/va-doresc-cu-drag/

[...] să aveţi o sărbătoare a Paştelui cu soare, linişte, lumină şi cu Hristos în suflet.

“Hristos a înviat din morţi/cu moartea pre moarte călcând/şi celor din morminte/viaţă dăruindu-le!”

“… Domnul a-nviat din morţi
Şi-a arătat că învierea
Ce-a sfărâmat închise porţi,
E semnul vieţii şi puterea
Ce-aduce lumii mângâierea
Şi darul jertfei: înfierea…
- Hristos a înviat din morţi!” [...]

Cristian Lisandru spunea...

Eu cred în prieteniile adevărate. Dezinteresate. Dacă un prieten încetează să mai fie prieten, atunci plec de la premisa că boală lungă înseamnă moarte sigură. E adevărat, numărăm prietenii adevăraţi pe degetele de la o mână. Din păcate. Asta-i viaţa, oamenii au deveni enclave, nu mai interacţionează... Vremuri tulburi în care este foarte greu să ne păstrăm verticalitatea. Dar o facem, mulţi dintre noi, pentru că nici nu am putea trăi altfel.

Virtualkid spunea...

Sarbatori fericite tuturor!

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru: fiecare om este suma dezamagirilor pe care le traieste.

paul spunea...

Admirabil clipul... Nu ma pot abtine sa o spun.
Ai fost prea criptic insa cu moartea amicului.

Virtualkid spunea...

paul! nu am avut de ales!
filmul este de calibrul celui cu lingura, chiar daca alaturarea este fortata!
insa, ca sa continuam o discutie din zilele trecute, este depasit de aparitia lui guta in postura de "rocher". Ma astept sa il vad si intr-un concert "guta at pompei".

paul spunea...

Cu Waters backing...

Unknown spunea...

m-a impresionat filmuletzul :) ms

Virtualkid spunea...

kid4ever: este un mare prilej de bucurie!

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner