miercuri, ianuarie 12

O directă lu’ Chinezu’!

Încă din vara anului trecut am avut o problemă aproape existenţială: "Ce costum frumos are chinezu’!" Degeaba am încercat eu să-i explic despre faptul că-i sucită, că-i cârmită; copilul meu şi-a ales cu cine să se întreacă la calculatoreală, chiar dacă era evident că era 2.0 pentru adversar, chiar înainte să înceapă partida.

Mai pe la sfârşitul anului trecut îmi propusesem să merg la Cluj, să-şi cunoască şi copilul adversarul, care venea acolo s-o frigă şi s-o bereasca la o adunare de bloggerasi (el venea sa le arate unde-i buba). Când i-am spus că mergem să-l întâlnim pe Chinezu, în secunda imediat următoare m-a întrebat dacă vine cu costumul pe el. Sincer, şi mie mi se părea o dovadă de consecvenţă şi de seriozitate, însă nu am reuşit să ajungem.

Ca să ne meargă bine în anul acesta, am furat meserie de la mentorul virtual. Ne-am tras costum de SUPER-HERO, iar al nostru este mult, dar mult, mult mai MIŞTO!

Chinezule! Colţul rosu este al nostru! Eşti ca şi bătut, dar te băgam în calendarul nostru de anul viitor, premiu de consolare!
Si îţi trântim si banner, ca să ai şi tu o ţâră de trafic!



........

17 comentarii:

doctorul spunea...

chinezule, nu te văd prea bine! vin tare din urmă lupii tineri; tre să bagi major la cărbuni, că altfel jar mănînci!

Anonim spunea...

Mi s-a părut mie că văd azi zburând o rara avis mai mare şi ciudată, dar a trecut prea repede ca să-mi dau seama ce e. Ieşise cumva SuperŞtefan în explorare? :)

DNA System spunea...

Asta-i meci mai tare decat Bute cu Andrade. Cine doreste sa faca pariuri?

Kadetul spunea...

Trebuie sa vedem care este bursa pariurilor inainte sa intram la galerie. Pe care canal se transmite?

Cristian Lisandru spunea...

Interesant este că mai devreme tocmai îmi apăruse în reader notificarea că ai postat ceva. Şi aşteptam să downloadez un colaj rock megamix făcut de un prieten de pe triluliu pentru a ajunge la voi. Văzusem incitanta fotografie a super-eroului buclat şi chiar am zâmbit. Pe urmă, hop şi mailul,bip-bip, notificare wordpress. Gând la gând cu bucurie, coincidenţele acestea îmi plac foarte mult. Observ cu mare satisfacţie că vă menţineţi în formă maximă şi că micuţul ştrumf (nu-i mai pot spune aşa, din moment ce poartă acel costum, dar sper să nu se supere pe mine) se pregăteşte pentru fapte memorabile. Îi ţin pumnii, din toate punctele de vedere. Iar Chinezul, gata, este în corzi. Aruncaţi prosopul!

silavaracald spunea...

Pariez pe Chinezu. Nu de alta, dar, dacă se întâmplă să aibă ceva treabă puștiul cu vreun puzzle mai interesant decât meciul, poate câștigă el prin neprezentarea adversarului, așa că om m-am făcut, că pe el sigur nu pariază nimeni după ce a văzut pozele.
Deci, care se bagă? :D

Virtualkid spunea...

Avea nevoie de o corectie, prea se credea Imparatul Albastru.
Hai Praslea!
Hai Praslea!
Hai Praslea!
Da cu el de pamant de sa-i sara linkurile pe pereti.

Mark spunea...

Chinezul a intrat in bucluc....Il cunosc pe Stefan si nu se lasa prea usor!

acuvio spunea...

Am ajuns şi eu pe blogul Chinezul dar la un moment nepotrivit şi nu am mai revenit, în care sugera că este ceva periferic a posta imagini mai ales din gaşca funny, deci Hai Ştefan! :)

Virtualkid spunea...

doctorul:
Chinezul este ca si depasit, insa il mai lasam sa se bucure, putin!

Virtualkid spunea...

puideblog:
SuperHero is back in town.

Virtualkid spunea...

DNA System:
Care-i Bute si care-i Andrade?

Virtualkid spunea...

Kadetul:
Nu mai sunt locuri nici macar la peluza! Recomandam urmarirea pe internet.

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Inca nu am dat directa despre care vorbeam....
Cu stanga lovim mortal, iar cu dreapta putin mai bine!

Virtualkid spunea...

silavaracald:
Asta este disimulare, ca sa joace mai putini varianta castigatoare si sa-ti maresti potul.

Virtualkid spunea...

Mark:
Banuim faptul ca, la o adica, putem sa ne bizuim si pe o mana de ajutor.

Virtualkid spunea...

acuvio:
Noua ne-a demonstrat faptul ca este un sufletist pe care copiii il pot face sa le ciuguleasca din palma, asa, ca un vultur adevarat care se afla intre bloggeri.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner