sâmbătă, mai 26

Doi caini buni


Fotografiile sunt facute la distanta de cateva zile, la bufetul suedez din parcul "Super", in doua dintre diminetile in care ne facem impreuna plimbarea de dimineata.
La rugamintea profesoarei noastre de pian, am luat intr-o zi vechiul "CaineBun" si l-am dus la una dintre clinicile veterinare din oras pentru o schimbare de look. L-am lasat acolo pe mana unui cosmetician si am plecat acasa. Spre seara abia am primit telefonul prin care eram chemat sa-l recuperez. A fost tuns cu greu din cauza revoltei mai mult decat hotarata, cea care l-au facut pe cosmetician sa amane baia si deparazitarea care ar fi trebuit sa urmeze... cica ar putea fi foarte stresat si ar fi buna o pauza.
Pana una, alta, m-a impresionat sa-l vad de-a dreptul fericit atunci cand ne-a vazut. Niciodata nu l-am simtit atat de docil, de atent la ceea ce doream eu sa fac. Aproape ca imi venea sa cred ca am luat de acolo un alt "CaineBun".

Niciun comentariu:

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner