duminică, mai 20

In nemernicia mea, ca un caine turbat...


"...am sa musc mana binefacatorului meu, am sa arat romanilor drumul..."
De multe ori am trait cu impresia ca exista oameni cu care poti "sa ai flux direct"' sa fii convins ca ceea ce gandesti tu corespunde in cea mai mare masura cu ceea ce se afla in mintea prietena, ca rationamentele tale sunt, la fel ca intr-o oglinda, identice.
Din multe puncte de vedere, binele care mi-a fost facut nu poate fi contestat, insa, acest bine a fost facut cu pretul umilintelor repetate, iar greseala mea a fost aceea ca mi placut, mi-am dorit eu sa cred ca acestea au fost rodul unor greseli facute fara intentie.
Dupa cinci ani de asteptare, de speranta in ceea ce se dovedeste a fi o himera, a venit timpul sa pedepsesc, asa cum ma pricep eu, trufia. Poate ca trebuia sa o fac mai demult....
Asa ca, asemeni lui Bastos, am sa-mi desavarsesc "nemernicia".

Niciun comentariu:

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner