vineri, iulie 20

Gata cu rotile ajutatoare la bicicleta!


In urma cu cateva ore ne-am despartit de rotile ajutatoare pe care le aveam la "bicicleta albastra". De o buna bucata de timp devenisera o povara pentru ca in loc sa ajute, defapt, ele mai mult incurcau.
Cum se consuma etapele! Trec, impasibile, pline de trufie.
Iarna trecuta, in prag de mos Neculai, descopeream faptul ca ne-au disparut bicicletele, ocazie cu care am trait experiente traumatizante. La scurt timp, am dobandit-o pe aceasta si am regasit bucuria copilareasca sincera, nealterata.
Etape, etape.
Da, cu bucurie in suflete, copil si parinte, fiecare cu alte motivatii, ne-am despartit de rotile ajutatoare, asa, de parca nici nu ar fi existat.

"Ne-om aminti candva, cu drag,
De-aceasta intamplare simpla..."


Niciun comentariu:

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner