marți, iulie 3

In vizita la Tyson

Am scris de cateva ori pe acest blog folosind o sintagma facuta celebra de unul dintre filmele copilariei mele, "Binecuvantati animalele si copiii".
Vacanta noastra nu este nici pe departe una care sa rupa gura targului, insa are franturi pe care o minte cu fragezimea celor cinci ani ar putea sa le pastreze ca fiind de toata povestea. Pentru noi, o bucatica din Galati o reprezinta Tyson, un superb exemplar de cane corso la pubertate.
L-am reintalnit cu mare bucurie, mai ales ca joaca parea sa-i priasca mai mult decat ne imaginam, in ciuda caniculei cinuitoare.
Si mai interesant este faptul ca Tyson se apropie de momentul la care urmeaza sa merga la monta, iar noi avem promis unul dintre primii sai pui.

Judecand dupa talia adolescentului Tyson, am tot stat si m-am gandit cu este sa traiesti cu el intr-un apartament de bloc? Oare nu ar fi mai bine sa mai astepte si sa faca pui la maturitate, poate chiar spre varsta a doua? Nu de alta, dar pana atunci poate reusim si noi sa avem o casa modesta, dar pe pamant...

Niciun comentariu:

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner