vineri, iulie 22

Cumpăna grea

Cu câteva zile în urmă primeam un mail de răspuns la rugămintea pe care am adresat-o altor bloggeri de a mă ajuta să promovez proiectul "blogStock":

"Sunt încântată să mă alătur proiectului, însă pentru a scrie despre el am nevoie de cât mai multe detalii - de asemenea şi pentru a discuta cu alţi bloggeri. Încântarea mea vine şi din faptul că înainte de a fi mamă eram o vamaioata convinsă, ba chiar am fost cerută în căsătorie în vamă, "luna" de miere tot acolo ne-am făcut-o, şi tot acolo am primit şi pentru prima dată vestea că vom fi părinţi. :D ... Vama chiar este un loc de suflet pentru noi!
... despre cele câteva zile programate pentru tabără, nu pot însă să mi le asum... în max 3 săptămâni urmează să nasc pentru a doua oară şi nu cred că sunt capabilă să merg în vamă cu un copil de un an şi 3 luni şi un altul nou-născut... deşi ne-ar face plăcere. :) "



Apoi, la câteva zile a dispărut din online şi m-am gândit că a venit sorocul. Şi chiar aşa şi era, însă ceea ce părea o întâmplare simplă dar plină de semnificaţii era defapt o luptă pe viaţă şi pe moarte, era o nouă dovadă a faptului că de multe ori, agonia şi extazul sunt două săbii care pot să încăpă în aceeaşi teacă.

Vladimir şi-a început călătoria trecând printr-o cumpănă cumplită, una dintre Vămile Vechi ale cerului care îi face viaţa şi mai preţioasă.

Niciun comentariu:

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner