duminică, iulie 17

Oţelul Galaţi - Steaua Bucureşti 2.0

Agitaţie mare şi în online înaintea meciului pentru Supercupa României. Am rătăcit pe fel de fel de site-uri şi am citit fel de fel de păreri.
Oare de ce trece Steaua drept favorită indiscutabilă, după părerea marei majorităţi a opinantilor din 2.0. Ce mai are echipa aceasta din strălucirea trecută, ce o mai face să fie şi acum favorită chiar înainte de a intra în teren, după ce în campionatul trecut au roşit în nenumărate rânduri la capătul unor meciuri submediocre? De ce a fost asaltată de simpatizanţi pentru fotografii, autografe, în timp ce campionii păreau a fi o echipă de juniori sosită la meciul pentru Supercupa Romeniei din greşeală?

I-am cunoscut şi i-am încurajat din toată inima împotriva echipei oraşului în care locuim. Am suferit pentru înfrângerea lor, dar am avut puterea să le cântăm spre încurajare până la finalul campionatului, până au ajuns să îndeplinească miracolul şi să ducă oraşul Galaţi în Champions League.

Hai Oţelul! Hai băieţi minunaţi! Nu este decat un nou pas! Puteţi să faceţi ordine cu 2.0!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
P.S.: La RadioErevan vine întrebarea:
- De ce are Oţelul şanse mult mai mari ca să câştige Supercupa României:
- Lotul gălăţean beneficiază de o stare de sănătate mult mai bună datorită faptului că moldovenii nu consumă "e”-uri: "pi piron”, "di ci", "chicioari", "mingi", "bini".....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Niciun comentariu:

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner