sâmbătă, decembrie 11

Ajutor neaşteptat

......Prognoza chiar anunta o iarna de groaza!
.

14 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Super fotografia.

Vigurian spunea...

Privita din acest unghi, iarna nu mai pare chiar atat de .... "groaznica". Trebuie schimbata prognoza!

Cristian Lisandru spunea...

Reuşită fotografie. Şi chiar se vede că a nins serios. Vă invidiem, dar cu multă prietenie...

Un sfârşit de săptămână cât mai bun!

DNA System spunea...

Tinerelul ar trebui sa stie sa se fereasca de frig, ca sa nu pateasca precum melcul lui Ion Barbu.

Teo Negura spunea...

Haha! Chiar un ajutor de nadejde, bravo! Cred ca e fericit de numa' pentru prima ninsoare :)

Virginia spunea...

Asta da ajutor. Mai ramane sa ai pregatiti si banii pentru un vopsit.

Virtualkid spunea...

elena marin-alexe:
Am ales din mai multe fotografii pentru ca operatiunea s-a intins pe o perioada mai lunga.

Virtualkid spunea...

Vigurian:
La cat de mult ne dorim sa facem un om de zapada, nu schimbam prognoza sub niciun motiv.

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Nu a nins chiar asa de serios, insa ne-am facut de treaba, tocmai ca sa nu ne ia frigul.

Virtualkid spunea...

DNA System:
Tinerelul este foarte activ, motiv pentru care nu prea are vreme sa simta frigul.

Virtualkid spunea...

Teo Negura:
Chiar a fost o sarbatoare, chiar daca am sarbatorit prin munca.

Virtualkid spunea...

Virginia:
Da, m-am gandit si eu la asta, motiv pentru care am si cumparat, la urgenta, o maturica mult mai delicata.

doctorul spunea...

n-are iarna nici o şansă, vezi bine

Virtualkid spunea...

doctorul:
Asa si trebuie sa fie.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner