joi, decembrie 2

Prima chitară

Concertul pe care l-am organizat a fost şi prilejul unei întâmplări cu caracter personal. Pentru că îşi dorea de foarte multă vreme o chitară, în ciuda faptului că toţi cei cu care am vorbit şi le-am cerut o părere au spus că este cam devreme, am ales să nu o găsească sub pomul de iarnă. Pur şi simplu mi-am dorit să dau o semnificaţie mult mai puternică întâmplării.
În complicitate cu Maxim Belciug, în desfăşurătorul evenimentului am introdus un moment emoţionant, atât pentru mine, dar mai ales pentru copil. Ultima piesă din concert a fost interpretată de către artist folosind puiul de chitară, aceasta fiind dealtfel prima piesă cântată pe instrumentul copilului.









Nu ştiu dacă o să ajungă să cânte şi să îşi depăşească maestrul, însă îmi place să cred că în acest fel se poate trezi în el dorinţa de a trăi între oameni şi sunete.
A doua zi, înainte de plecarea la grădiniţă, am avut parte şi de primul concert.

14 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Sunteți cei mai tari!!
Mult noroc!!

Unknown spunea...

Ce simpatică e ultima poză :)

elena marin-alexe spunea...

I se citeste incantarea din ochi...

Cristian Lisandru spunea...

Eu sper să facă o pasiune mare pentru acest instrument deosebit şi să-şi depăşească maestrul. Şi mai sper ca viaţa să ne ofere posibilitatea de a sta alături şi de a-l asculta pe ştrumfuleţ cum cântă...

Mark spunea...

Noi deja ne ingramadim sa luam bilet la concert!Poate face duet cu haiducul!Asa sa ne ajute Dumnezeu!

cati spunea...

Trebuie sa isi depaseasca maestrul. Mult noroc!

doctorul spunea...

se pare că anul ăsta Moş Maxim le-a luat-o înainte şi lui Moş Neculai şi lui Moş Crăciun; să fie într-un ceas bun!

Virtualkid spunea...

INCERTITUDINI:
Poate ca nu este rau sa ne pastram cu picioarele pe pamant... ca sa nu ajungem sa ne imbatam cu apa rece.

Virtualkid spunea...

Iulia Mihai:
Este facuta dupa prima noapte petrecuta cu chitara in pat.

Virtualkid spunea...

elena marin-alexe:
Chiar si-o dorea de mult timp, in ciuda evidentei ca este prea fraged pentru chitara, dar....

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Cine poate sa stie ce anume ne rezerva viitorul, insa trebuie sa traim cu aceste sperante.

Virtualkid spunea...

Mark:
Pentru voi o sa fie intrarea libera, neconditionat!

Virtualkid spunea...

cati:
Cred ca iti dai seama ca maestrul nu mai are nicio sansa!

Virtualkid spunea...

doctorul:
Tocmai din acest motiv, mosul Maxim o sa faca parte din familia noastra de acum inainte si o sa-l asteptam in fiecare an... cu partituri noi!

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner