joi, decembrie 9

Protest spontan

.
In aceasta dimineata am avut discutii tot drumul catre gradinita: ca lui nu-i place, ca el nu mai merge niciodata, ca nu mai vrea sa deseneze, ca nu mai vrea sa danseze, ca ……..

Tot drumul m-am gandit la o intamplare petrecuta cu un an in urma, atunci cand in drumul spre gradinita m-am trezit pus in fata unui refuz mai mult decat hotarat: Gata cu gradinita!
Am asistat atunci la o trantire pe burta, direct pe asfalt, insotita de un bocet foarte hotarat. Nu am scapat nici de privirile contrariate ale trecatorilor oripilati de indiferenta mea. Protestul spontan a durat cam cinci minute, timp in care m-am prefacut ca nici macar nu il aud. Cand s-a linistit, m-am apropiat si i-am intins doar un deget. A prins degetul fara nici cea mai mica discutie si am plecat la gradinita, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
Au urmat dimineti mult mai linistite!

15 comentarii:

DNA System spunea...

Pare sa fie o actiune mai hotarata decat cea a profesorilor.

Teo Negura spunea...

Ai procedat perfect, dupa parerea mea, sunt foarte smecheri, dca-ti prind o slabiciune, ti-o exploateaza mai ceva ca un grof :P

starsgates spunea...

Cred că e un protest în...masă.:)
Fetiţa colegei mele plânge de câteva zile că nu vrea la grădi.
Nepoţelul meu aşteaptă în fiecare zi...ziua liberă.
E bună metoda pe care ai adoptat-o, dar mă întreb oare copiii dinnziua de azi nu au un program prea încărcat încă de la gradinita?

angi spunea...

Asa se intampla cu toate generatiile,dar le trece.Important e sa avem noi,parintii,rabdare si sa nu depunem armele.
Ce-mi place mutruta de pe jos!:)

Alice spunea...

Ce bine-mi aduc aminte de fitzele astea! Si eu tratam cu "ignore" dar mai este ceva ce trebuie adaugat totusi: empatia evidenta, pe fata. Adica sti... sa fii sincer cu copilul. Nu e naspa la gradi uneori? Nu e viata uneori naspa? Adultii scriu o poezie sau compun nu stiu ce cand doare tare. Copiii se tavalesc pe jos. Spune-i ca-l intelegi, ca sti ca e greu, ca si tu ai avut zile cand n-aveai niciun chef sa faci ce vor altii dar n-ai avut de ales. Nici nu-ti imaginezi cat de mult il ajuta pe copil sa stie ca-l intelegi, ca nu e el singurul tampit caruia nu-i place viata lui uneori.

Karla spunea...

Am râs de m-am prapadit:)
Sacru caracter are baietelul... si o sclipitoare inteligenta: a inteles pâna unde poate intinde coarda:)

Virtualkid spunea...

DNA System:
A fost o actiune mult mai hatarata decat se poate vedea, insa nu s-a ajuns si la violente.

Anonim spunea...

Splendid! felicitări pentru răbdare!:)

Virtualkid spunea...

DNA System:
Poate, dar si reactia este pe masura.

Virtualkid spunea...

Teo Negura:
Exact la asta m-am gandit si eu, in definitiv nu as vrea sa ajung sa traiesc un cosmar. Incercam sa facem educatie si nu scoala de mofturi.

Virtualkid spunea...

starsgates:
Foarte corecta observatia. Oricat ar parea de greu de crezut, daca obtin vreo astfel de victorie se si lauda la gradinita.

Virtualkid spunea...

angi:
Chiar daca imi este foarte greu, atunci cand apar astfel de tendinte le combat din prima secunda.

Virtualkid spunea...

Alice:
POt sa accept faptul ca nu intotdeauna este bine si frumos la gradinita, la fel cum pot sa accept si faptul ca este importanta si dispozitia de moment, insa, viata este ca o cutie de fondante.... trebuie sa gusti din toate.

Virtualkid spunea...

Karla:
Ma bucur sa aflu ca te-a amuzat. Asa mi se intampla si mie, acum. dupa ce a trecut episodul. Atunci insa a fost altfel!

Virtualkid spunea...

puideblog:
Nu as vrea sa povestesc cu ce pret am reusit sa-mi pastrez calmul.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner