miercuri, decembrie 8

GPS pentru moş Neculai


Într-una dintre zilele jumătăţii lui noiembrie, atunci când am mers la grădiniţă pentru a aduce copilul acasă, am primit de la educatoare desenul pe care îl făcuse în acea zi. Am aflat despre faptul că tot timpul în care muncise la el povestise, sau mai degrabă vorbise cu moşul, explicându-i unde locuieşte el, ce repere trebuie să descopere şi alte astfel de amănunte ale "poziţionării globale".
Astăzi, după ce m-am convins că GPS lui moş Neculai a funcţionat perfect, am hotărât să împart şi cu alţii secretul nostru. Totuşi, a apărut şi o problemă la care nu ne-am gândit, însă o să căutăm o soluţie până vine şi vremea moşului Crăciun: "Dar moş Neculai pe unde a intrat, că uşă era închisă? Are şi el cheie?”
Şi ca să vă convingeţi cât de important este un GPS pentru moş, vă rog să remarcaţi faptul că în ecran este specificat şi cadoul pe care trebuie să-l livreze...
.

8 comentarii:

Mark spunea...

Chiar cum intra mosul la voi?...Felcitari pentru Stefan, este o srisoare foarte reusita pentru varsta lui!

doctorul spunea...

are moşul metodele lui, nu le spune el la toată lumea; cît despre GPS, vedeți că vă iau americanii la ochi, că le faceți concurență

Virtualkid spunea...

Mark:
Si mai interesant este faptul ca a explicat-o foarte amanuntit in timp ce o desena.

Virtualkid spunea...

doctorul:
Nu ne este noua teama de americani, ca doar nu pozitionam campuri petroliere!

silavaracald spunea...

După schema asta, cred că v-aș găsi și eu, nu doar Moșu!
Ce te faci dacă de data asta, în loc de chitară, desenează un Porche? Cum îl convingi pe Moș Crăciun că mititelul are nevoie de el și nu tati? :D

Virtualkid spunea...

silavaracald:
Ce sa fac? Recurg la radiera si la creion si il fac sa semene cu un Volvo sau o Skoda...

Adele spunea...

Bravo, Ştefan! Nici nu avea cum să rateze Moşul casa voastră, cu aşa schiţă detaliată. :)

Virtualkid spunea...

noaptebunacopii:
Ne gandim sa-i propunem mosului sa faca un abonament la noi ca sa-l "pozitionam glogal" eficient...

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner