joi, decembrie 2

Ţara lui Mr. Jazz Of România



Ieri am ieşit, la fel ca mulţi alţii, la parada militară din oraşul nostru. Ne-am întors acasă cu amintiri şi cu două steguleţe. Le-am cumpărat ca să avem cu ce să-i salutăm pe soldaţii de elită ai armatei române, cei care luptă în modul cel mai concret cu putinţă, chiar dacă războaiele pe care le poartă nu sunt ale lor.
Ne-am întors acasă cu un tonus bun, potrivit pentru o noua evaluare cu "turnesol".
Johnny Răducanu a făcut cunoştinţă cu unul dintre posibilii urmaşi, cine poate să ştie?
Jazz Of România mai adăugat un an între ceilalţi ai vieţii sale, ani plini de muzică şi de mândrie. A făcut asta în aceeaşi zi în care ţara sa, de care nu s-a dezis niciodată, şi-a sărbătorit martirii.
Şi el este unul dintre soldaţii de elită ai României.

5 comentarii:

silavaracald spunea...

Cam Svejk de felul lui ostașul ăsta... Dar ai dreptate: cu el, e mai bogată România. :D

doctorul spunea...

mă gîndesc că ne vom aduce aminte de el tot atunci cînd nu va mai fi, cum am făcut şi cu Adrian Păunescu.

doctorul spunea...

@silavaracald: avem nevoie şi de Sveijk în armata noastră, să ne mai descrețească frunțile ...

Virtualkid spunea...

silavaracald:
L-am vazut pentru prima data in concert la Casa de Cultura a Sudentilor Grigore Preoteasa" si pot sa spun ca este un brailean mai tare decat Terente, binenteles in materie de muzica... si mai ales atunci cand se apuca de improvizatie.

Virtualkid spunea...

doctorul:
Cel mai probabil, asa urmeaza sa se intample.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner