miercuri, decembrie 8

Presimt


Presimt că o să am o zi cam proastă.
Din cât greu fost-a, este cel mai greu.
Dealtfel, zarea va rămâne-albastră
Şi Ştreangul mâine fi-va curcubeu.

Spre mine mă deschid ca o fereastră
În care stă pe gânduri Dumnezeu.
Şi iată vine pasărea măiastră
Şi pasărea aceasta sunt tot eu.

Fragilă-alcătuire şi capcană,
Las corpu-acesta unei alte flori.
O voi privi, cu lacrima-mi, din nori,

Deşi, vii prea devreme, tu, dojană...
Şi cui să-ncredintez această pană?
Cum să te iau, durere, să nu dori?

(Marin Sorescu, 29 februarie 1936 - 8 decembrie 1996)
....

10 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Multumesc pentru remember!

Mark spunea...

Intodeauna ne uimiti cu ceva frumos...felicitari!

silavaracald spunea...

Despre Sorescu, numai de bine, mereu și mereu. :)
”Cum să te iau durere să nu dori?” Superb!

Cristian Lisandru spunea...

Excelentă alegere poetică... Ai fost foarte inspirat! Gânduri bune, ştrumfilor!

Virtualkid spunea...

elena marin-alexe:
Este placerea mea!

Virtualkid spunea...

Mark:
Multe dintre aceste subiecte o sa le reluam la urmatoarea scoala de vara.

Virtualkid spunea...

silavaracald:
Sunt tentat sa iti raspund in stilul lui Marin Sorescu adica sa te indemn sa cerii sfatul unui medic...

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Iti multumesc pentru apreciere.
O pretuiesc la adevarata ei valoare!

doctorul spunea...

uite de aia l-am eu citit pînă se albeau nopțile

Virtualkid spunea...

doctorul:
Cu siguranta, s-au albit cu folos!

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner