miercuri, decembrie 8

După treizeci de ani

Din punctul de vedere al lui John Lennon nu s-a schimbat nimic. Nici nu ar mai fi avut cum. Totul a încremenit în zăpada din Central Park.
În momentul dispariţiei sale, nu mai era doar un fost Beatles.... era o stea gata să se repozitioneze în universul rock. Asta dacă nu s-ar fi întâmplat să se piardă într-un fel gaură neagră.
Ecourile împuşcăturii de acum treizeci de ani se mai aud şi acum pe aleile parcului, ca un bocet neputincios care îşi cantă eroul.

Acum câteva minute, unul dintre primii prieteni din această lume (virtuală) ne-a lansat o chemare foarte potrivită cu povestea aceasta.

Chiar aşa, “Coming back to (real) life”.
.

5 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Da, am trecut şi eu pe la Paul şi am ascultat melodia celor de la Pink Floyd. Şi sper că este bine, sănătos şi plin de viaţă. Şi-i doresc pe această cale toate cele bune şi un final de săptămână cât mai bun!

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Am vorbit cu Paul acum o saptamana. Parea sa fie in buna conditie...

silavaracald spunea...

John mi-a rămas în memorie nu atât din perioada Beatleșilor, cât din aceea în care cânta sensibil și delicat, cu vocea lui subțire, nu prea sigură, dar extrem de melodioasă: Imagine!

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Am vorbit cu el in urma cu o saptamana. Parea sa fie in buna stare de functionare.
Ceea ce ne bucura mai mult este ca a inceput sa scrie mai des.

Virtualkid spunea...

silavaracald:
...si mie mi s-a parut a fi pe drumul unei cariere mult mai stralucitoare decat cea din perioada Beatles.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner