sâmbătă, noiembrie 5

Blues cu BlueSpirit la Alternative



Ne-am întâlnit pentru a treia oară, la o oră mai potrivită somnului decât audiției, fie ea și de blues.
Mike Godoroja a fost la fel de cald, fiind el însuși părintele unor copii care cresc frumos.
Am convingerea că pe acest om o să-l întâlnim din ce în ce mai des, iar aceste întâlniri ale noastre vor fi "începutul unei frumoase prietenii".




Astă seară, încă o dată, am simțit puțin din emoția obositoare a turneului unei trupe. Într-o bună zi, aceste emoții ar putea să fie ale noastre, iar noi avem datoria să credem în șansa noastră. Este tot un fel de ștafetă, într-o zi albă, de la tată la fiu.

Aproape că ne-a prins miezul de noapte în Palatul Culturii din Târgu Mureș pentru o porție de blues., dar a meritat.

2 comentarii:

Anonim spunea...

eu m-am mulţumit să-i ascult la televizor...

Virtualkid spunea...

@puideblog:
Noi ii urmarim destul de des pe youtube, insa atmosfera de concert nu se compara cu satisfactia inregistrarilor de studio.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner