vineri, ianuarie 6

Nici gerul Bobotezei nu mai e ce-a fost

Tradiția spune că astăzi ar fi trebuit să fie un ger care să crape pietrele. Din păcate, nici măcar tunurile de zăpadă nu ne mai pot da posibilitatea alunecării pe pârtia amenajată la Platoul Gornesti, așa cum am avut bucuria în primele zile ale săptămânii. Experiența coborârilor cu colacul a fost interesantă pentru cei care încăpeau în el, traumatizantă pentru ceilalți.
Una peste alta, în chiar ziua de Bobotează am avut parte de o adevărată zi de primăvară, de am simțit nevoia să verificăm dacă nu a înflorit și magnolia de sub nuc.

Unde sunt zăpezile de altădată?

6 comentarii:

Only Books spunea...

Si mie mi-e dor de zapezile de acum cativa ani:(... Cine ar fi crezut ca tocmai de Boboteaza sa poti admira ghioceii din gradina?

elena marin-alexe spunea...

Asa este totul s-a schimbat...
Iti doresc un an fericit Kid!

Gabriela Elena spunea...

Voi cel putin v-ati bucurat de putina zapada. :P

Virtualkid spunea...

@Only Books:
Poate ca este un motiv in plus sa ne temem pentru ce ar putea urma.

Virtualkid spunea...

@elena marin-alexe:
Imi place sa cred ca eu m-am schimbat foarte putin, chiar daca ar putea sa semene a trufie. Sa stiti ca macar in mintea mea, zapezile sunt la fel si vin la vremea lor.

Virtualkid spunea...

@Gabriela Elena:
Asa este, insa a fost o zapada destul de flescaita.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner