marți, ianuarie 24

Cum am ajuns să vindem porci din rasa Mangalița

Excursiile pe care le facem la bunicii de la Idrifaia sunt, aproape de fiecare dată, prilej pentru acumularea unor experiențe pe care coana Europa se străduiește din răsputeri să le facă pierdute. Acolo avem bucurii simple, acolo trăim în felul nostru ceea ce o sintagmă devenită celebră ne îndeamnă să facem in fiecare zi: "Binecuvântați animalele și copiii!"

Duminica trecută am vizitat întâmplător un crescător de porci din rasa Mangalița. În ciuda dificultăților, cu toate că statul mai mult îl încurcă decât să-l ajute, omul are bătătura plină de orătănii de tot felul pe care le crește cu bucuria țăranului simplu. Pământul îl ține în putere, motivându-l mereu ca să lupte pentru sufletele lui.

Și totuși, tristețea omului este dată de faptul că vremurile i-au luat-o înainte, iar el nu știe să-și mai vândă dobitoacele în lipsa iarmarocului pe care autoritățile l-au transformat în târg de chiloți și papuci din plastic.

Ascultându-i vorba supărată, nu am putut să nu îi dau dreptate și m-am hotărât să încerc să-l ajut. Nu știu dacă am să reușesc, însă vreau să încerc să îi mobilizez și pe alții să scrie despre blogul pe care i l-am făcut, în speranța că toți cei care o să caute să cumpere porci din rasa Mangalița să afle și despre existența lui. Cine se mai alătură acestui efort, scriind pe blogul său un advertorial pentru un crescător individual de Mangalița? Dar dacă i-am face și pagină de facebook, i-ați da un like mic?

6 comentarii:

Zamfir Turdeanu' spunea...

Nu ştiu cum aş putea să-l ajut?! Depinde cât de departe e de Turda mea.

Virtualkid spunea...

@Anonim Zamfir Turdeanu':
Cel mai bun ajutor ar fi sa ii pui si tu lincuri pe cele trei cuvinte importante si apoi sa speram sa o sa-i sune telefonul. Eu am facut asta si am mai primit promisiuni si de la alti bloggeri. Astazi, m-a sunat ca sa-mi spuna ca a primit un telefon de la cineva care l-a gasit pe internet.

MoodOptimizer spunea...

Uau :O Un porc cretz!

Virtualkid spunea...

@MoodOptimizer:
Este una dintre caracteristicile acestei rase, insa cea mai importanta este calitatea materialului biologic.

MoodOptimizer spunea...

Yummy? :D

Virtualkid spunea...

@MoodOptimizer:
Asa cum spuneam si in articol, incerc sa ajut un "peizan" sa intre intr-o era noua.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner