joi, ianuarie 26

Bătrânul Ericcson Eiffel



Cu puțin timp în urmă a sunat din nou telefonul tatălui meu, cel pe care l-am păstrat cu abonament cu tot, doar din dorința de a-l transmite fiului meu, nepotul lui. Nu cunoșteam nunarul de telefon fix care a rămas pe afișaj, dar am recunoscut prefixul. După jumătate de oră am sunat înapoi și am discutat preț de vreo cinci minute. La aproape cinci ani de când s-a făcut acest transfer între bunic și nepot, soția unui fost prieten și coleg al tatălui meu a sunat ca să anunțe că nea Neluțu nu mai este. S-a mirat atât de tare atunci când am răspuns eu încât a închis fără să vorbească. Tristețile ni s-au amestecat, fiecare punând câte un dram de amar în conversație. Apoi am închis iar.
Așa m-am întristat de la un simplu telefon! Cu ani în urmă, mă dădusem de ceasul morții ca să-l conving pe nea Neluțu să-mi vândă mie aparatul telephonic de epocă pe care și el îl cumpărase de la un boier scăpătat. Și acum îmi amintesc felul incredibil în care suna, nefiresc de aristocrat pentru un apartament dintr-un bloc muncitoresc.

Bătrânul Ericsson Eiffel a trecut în proprietatea unei noi generații, rămânând la fel de nepăsător, dar eficient, la toate nenorocirile pe care le-au auzit.

7 comentarii:

angi spunea...

Acum primim vestile bune cat si cele rele mult mai repede,chiar fulger.
Practic ,viata omului e ca o umbra pe acest pamant.Unii lasa ceva in urma lor,altii nu.
Dumnezeu sa-l odihneasca !

Phidas spunea...

Auu... Nea Nelutu a plecat? Unde?

Virtualkid spunea...

@angi:
Cu alte cuvinte, nenorocirea nu mai vine si nu se mai disimineaza decat instant.

Virtualkid spunea...

@Phidas:
Imi place sa cred ca nu este o ironie.

ioan spunea...

Frumoasa poveste dar trista.eu am un ericsson identic in bagaj,l am gasit in franta doar ca mai are si in plus si o talpa cu numere.l am cautat pe net si asa am ajuns aici

ioan spunea...

Frumoasa poveste dar trista.eu am un ericsson identic in bagaj,l am gasit in franta doar ca mai are si in plus si o talpa cu numere.l am cautat pe net si asa am ajuns aiciu

Virtualkid spunea...

@ioan:
Telefonul este o adevarata bijuterie, motiv pentru care trebuie sa recunosc faptul ca mi-as fi dorit sa am si eunul la fel.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner