miercuri, aprilie 28

Prima data pe vapor

Nu cred ca se indoieste nimeni de faptul ca prin Targu Mures nu trec vapoare. Acesta este motivul pentru care in aceasta calatorie am stabilit un obiectiv foarte clar: sa “ne dam” cu vaporul.

Si chiar asa am si facut. Am urcat pe cel mai mare vapor pe care l-am intalnit pana acum…. Si era…. “IMENS”. Cel putin asa i s-a parut copilului. Vaporul imens era bacul care face curse regulate intre Galati si localitatea Bratianu (judetul Tulcea).
Asa am ajuns sa-l cunoastem si pe capitanul vaporului, nenea Misu Bosneaga. Am dat mana cu el si l-am trecut pe lista capitanilor pe care ii cunoastem. El este al treilea, dupa capitanul Hook si dupa capitanul Cousteau.

Stau si ma intreb cat poate sa ramana in amintirea unui copil de trei ani dintr-o astfel de intamplare si cum o sa vada de acum incolo alte vapoare. Cand am urcat pe punte i-am remarcat emotia. Parea sa fie si un soi de teama de necunoscut, insa, am remarcat si dorinta de a cunoaste. Iar aceasta a invins teama! Am trait o bucurie meritata. Ne-am scaldat in soare si in briza gingasa de Dunare. In spatele nostru, departe, ne-a privit suveran ”Turnul de televiziune”, unul dintre simbolurile orasului.

Amanuntele nu sunt importante. Pur si simplu am mai trait ceva care merita povestit la gradinita.

15 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Esti un tata extraordinar!
Lacrimez , de fiecare data cand citesc, ca asa sunt eu, dar ma bucur mult pentru voi!!!
Calatorie frumoasa in continuare!

Unknown spunea...

Uite şi turnul de televiziune. Dacă te chiniu puţin, vezi şi blocul meu de acolo :D
Vai, ce speriat e nenea care conduce bacu.. :D

Anonim spunea...

Un blog inedit...imi place ideea de a construi pentru cel mic un fel de jurnal in care sa regasesca "pasii" evolutiei sale. Felicitari!

kokoriko spunea...

intr-adevar "...jocul nu e greu, pe ape..."

Cristian Lisandru spunea...

Vor rămâne cu siguranta amintiri de neuitat pentru cel mic ?i dulce...

angi spunea...

Nu are cum sa uite,fiindca ii ramane aceasta postare.
O zi buna!

Gabriela Elena spunea...

Isi va aduce aminte cu siguranta, poate nu cu lux de amanunte, dar nu va uita! :D

acuvio spunea...

nu stiu daca virtualkid a facut-o deja sau urmeaza, fac o pasiune pt foto si video cu "el mic" preferabil "comentate".

Adele spunea...

Deci, jocul nu a fost greu, pe ape, nu? :)

simiyellow spunea...

aveti un baietel super. sa va traiasca!

Daniela Patrascu spunea...

Buna! in primul rand multumesc frumos pt vizita pe blogul meu...
am rasfoit un pic sipe aici, am sa revin, acum sunt la serviciu si nu prea am mult timp...dar am sa revin cu placere..
O zi buna!

Anonim spunea...

smecher nenea misu!! el centreaza si tot el da cu capu!! adica el scrie pe peretele cabinei FUMATUL INTERZIS, si tot el "bea" tutun cu tigarea in mana dreapta!!
stefane, asa nu !!

Virtualkid spunea...

Anonim:
Da, chiar asa, nenea Misu este un mare smecher, doar este capitan....

Valentin Bosneaga spunea...

Sa stiti ca este mare smecher ( in sensul bun ) . Este un tata minunat, iar ca om si meserias ...intrebati colegii lui..

P.S. - pe vas, comandantul este popa, doctor si ofiter de stare civila. Asa ca..intradevar, el centreaza-el da cu capul....e cel mai mare.

O z buna !

Virtualkid spunea...

@Valentin Bosneaga:
Am ramas cu o amintire extrem de frumoasa, motiv pentru care am incercat sa-l mai gasim si altadata cand am trecut prin Galati.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner