duminică, august 28

La popas


Ne-am întors de patru zile, cu zeci de poveşti care ar merita un loc în acest jurnal al creşterii unui copil. Am călătorit mult şi cu folos, am reuşit să trecem testul îndepărtării de casă şi de cei care fac parte din universul nostru cotidian fără probleme, am cunoscut oameni şi locuri noi.

Cu toate acestea, în ciuda faptului că timpul nu ne-a lipsit, nu am mai scris nimic pe acest blog. Un soi de letargie bolnăvicioasă, o oboseală greu de descris fac imposibilă mobilizarea. Oare cât poate să dureze această lene sistemică?

Deocamdată suntem la popas şi ne este bine aşteptând plutirea!

2 comentarii:

carmen spunea...

lene sistemica....Bine spus! Ma intreb si eu...in ceea ce ma priveste...sau mai bine spus, in ceea ce priveste blogul...
Dar vine ea o vremeeee....

Virtualkid spunea...

@carmen:
Cred ca avem nevoie de o terapie de grup!

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner