luni, iunie 11

Linii de camp


Astazi, cand incep sa apara rezultatele votului de ieri, mi se reconfirma un adevar pe care l-am simtit si eu, pe propria-mi piele, cu ceva ani inurma, si anume faptul ca in marea lor majoritate, covarsitoare de-a dreptul, oamenii care au succes sunt cei care au putereade a aduna in jurul lor cat mai multi oportunisti. Interesul lor, oricat de marunt si de meschin este liantul care il tine in preajma, asemeni unui caine langa macelarie.
Ieri, spre seara, un personaj de care aud din ce in ce mai rar, temendu-se ca din urne ar putea iesi altcineva decat cei care i-ar putea da cate o mana de ajutor, a iesit sa adune, pe ultima suta de metri, voturilor tuturor celor pe care ii cunostea si ar fi putut lipsi, chiar si pe cei cu care nu mai schimbase o vorba de foarte, foarte mult timp....
Chiar daca facea asta pentru un om pe care il cred a fi de calitate, tot nu am putut sa nu revad imaginea piliturii de fier in preajma magnetului. Omul cu greutate este acela care aduna si apoi ordoneaza oportunistii pe propriile linii de camp. Apoi, fara sa le spuna, se insingureaza tot mai mult, prizonier al propriilor constructii de spatii de influenta; de acolo, tot mai trist, ii dispretuieste tot mai sincer si mai viral...

Niciun comentariu:

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner