luni, februarie 7

Kubica

Personal, nu mai cred în corectitudinea cu care se desfăşoară Marele Circ. Prea multe întâmplări dubioase au rămas nelămurite pe deplin, în altele, pur şi simplu ne-au insultat inteligenţa. Dar caravana a mers mai departe, noi am uitat, ei au profitat... ca-n viaţă!

Ieri am văzut ştirea care spunea că o carieră pe cale să devină extraordinară s-a încheiat în mod brutal. Omul pe care îl priveam cu admiraţie, dar şi cu speranţă, tocmai pentru că venea şi el din partea săracă a coanei Europa, Robert Kubica a avut un accident grav de pe urma căruia s-ar putea să îşi piardă o mână. Nu am mai avut astfel de simpatii de la Ayrton Senna încoace. Nu ştiu de ce.

Astăzi am primit vestea că mână i-a fost salvată, însă , mai mult ca sigur, nu o să mai poată să mai ridice, niciodată, o cupă.

S-a sfârşit o poveste care abia începea, o poveste despre dorinţa de victorie şi despre limitele corpului omenesc, însă, măcar de aceasta dată, eroul a rămas în viaţă.

8 comentarii:

Kadetul spunea...

Poate ca nu ar fi trebuit sa se mai risipeasca si un curse din clasele inferioare. Dupa cum se vede, pericolele sunt la fel de mari.

Bianca spunea...

Pacat. Nu ma mai uit la curse dar e trist ca se intampla asa ceva!!!

Paul spunea...

Asa e cand te arunci ca ghiolbanul dupa bani, dupa glorie... Ca o musca fara cap intr-o galeata cu lapte...

Virtualkid spunea...

Kadetul:
Campionul este campion in toate situatiile, vrea sa castige tot. Chiar si cel care este in devenire.
Omul nu se risipea, mai acumula experienta.

Virtualkid spunea...

Bianca:
Noi ne uitam, iar Kubica era unul dintre cei carora le tineam pumnii stransi.

Virtualkid spunea...

Paul:
Eu am alta viziune asupra intamplarii: omul isi dorea sa ajunga in varf, iar pentru asta cauta sa invete din orice, de oriunde.
Imi pare foarte rau pentru cariera lui, dar, macar a ramas in viata.

DNA System spunea...

Pacat de el. Omul chiar avea talent cu carul.

Virtualkid spunea...

DNA System:
Si mai era si din fostul bloc comunist.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner