vineri, februarie 11

Protecţie maximă









Incredibil!...coafura rezista!

17 comentarii:

Kadetul spunea...

Se pare ca nu lasa nimic la voia intamplarii.

Bibliotecaru spunea...

Ha ha ha haaaaa!

Virtualkid spunea...

Kadetul:
Nimic! Totul face parte dintr-o conspiratie la nivel planetar.

Virtualkid spunea...

Bibliotecaru:
Pare a fi ceva amuzant in aceasta actiune sub acoperire? Si la aceasta se referea presedintele atunci cand spune sa urmarim ceea ce o sa se intample in februarie.

Zina spunea...

Îţi mulţumesc pentru vizita făcută pe un blog al meu, Lecturi povestite pe scurt. Mi-ai dat prilejul să îţi descopăr blogul, atât de plăcut, de parcă aş fi fost în vizită acasă la nişte prieteni.
Iar puştiul mi-a amintit de băiatul nostru, pe vremea când era cavaler medieval, îşi făcea scut dintr-o pernă de la canapea şi îl provoca pe tati la duel cu o lingură luuungă de lemn !!!

Anonim spunea...

genială acoperire! asta-mi aduce aminte de "bagă capul la cutie" din jocurile copilăriei...

iar cu pozele astea bănuiesc că o să ai acelaşi succes ca şi cu altele mai vechi într-o ipostază asemănătoare :)

Virtualkid spunea...

Zina:
Sunt bucuros pentru aceasta "intalnire". Sa vedem ce ne rezerva viitorul.

Virtualkid spunea...

puideblog:
Este adevarat, cu ceva asemanator am avut cea mai spectaculoasa zi din viata noastra de bloggeri.

Gabriela Elena spunea...

Oops!
Am batut la usa si nu am auzit:
- Ocupaaaaat! :P

Paul spunea...

Un fleac, am facut si pish pe ei!

:))))

Paul spunea...

Pacat ca-s gata ciuruiti...

Virtualkid spunea...

Gabriela Elena:
Ne-am gandit ca fiind in cutie nu riscam nimic. Ne-am inselat?

Virtualkid spunea...

Paul:
Este numai un tir de reglaj.

Virginia spunea...

Pare sa fie mai tare decat 007.

DNA System spunea...

Astea metode de protectie eficiente.

Virtualkid spunea...

Virginia:
"007" este deja de domeniul trecutului. Vin din urma "lupii tineri".

Virtualkid spunea...

DNA System:
La vremuri noi, metode "avangardiste".

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner