marți, februarie 8

O bucăţică de Stockholm




Încet, încet, cărţile poştale încep să sosească din fel de fel de colţuri ale lumii, motiv pentru care ne pregătim şi un loc în care să le găzduim pe unul dintre pereţii de la grădiniţă. Că orice vânător care se respectă, dorim să avem şi panoplia noastră cu trofee.
Dimineaţă, când am intrat în grădiniţă, domnul director ne-a chemat în biroul său şi ne-a dat cartea poştală pe care ne-a trimis-o un om frumos, călător pe nişte meleaguri bogate, dar reci şi străine: Stockholm, un oraş despre care se crede că a fost ctitorit de către Birger Jarl, cu scopul de a proteja Suedia de invazia forţelor străine de pe mare.




Am cunoscut-o indirect, datorită prietenului nostru, gălăţeanul Paul Gabor (nu mai putem să dăm un link, şi-a închis blogul). Scrie rar, dar toate poveştile trec prin filtrul unei minţi sănătoase, mereu predispusă la autoironie, mereu intolerantă cu ceea ce este împotriva firii.













Ceea ce este sigur, bucuria copiilor merită efortul Liei. Gestul ei de acum câteva zile, atunci când a pus la cutia postală cartonul cu timbru, a fost pretextul unei bucurii dintr-o grădiniţă aflată la mii de kilometri, în chiar această dimineată.
Lia, eşti om frumos! Îţi urmărim viaţa citindu-ţi blogul, ca şi cum am privi la televizor. Ne bucurăm şi ne întristăm pentru toate cele care ţi se întâmplă, atunci când postul tău este în emisie. Parte dintre rugile noastre sunt şi pentru tine.

Uite-ţi copiii pe care i-ai bucurat! Ei sunt cei care îţi vor pomeni numele şi îţi vor ţine pumnii strânşi, într-una dintre zilele în care o să vorbim despre Suedia. Pumnii lor mici vor fi ajutorul de acasă, în temerara ta încercare.

The Winner Takes It All. Iar acesta este unul dintre cazurile in care ai invins. Ne-ai câştigat, necondiţionat!

15 comentarii:

Unknown spunea...

Vreau si eu :(

Virtualkid spunea...

Iulia Mihai:
Poate intri si tu pe lista Liei. Noi asa am facut...

INCERTITUDINI spunea...

Ce bucurie!!
Sunt absolut adorabili copiii!
Lia este o zână-vulpiță! Și eu o iubesc! Este un Om adevărat!!!
O noapte frumoasă, în vis suedez!!

Virtualkid spunea...

INCERTITUDINI:
In noaptea asta, visul este suedez.... pana ne viziteaza iar postarita.

Anonim spunea...

ce încântaţi sunt! şi ce vise "universale" o să aveţi când o să înceapă să curgă mai multe vederi pe zi :)

Virtualkid spunea...

puideblog:
Ajungem si acolo, acum ne facem un plan ca sa trecem la un alt nivel.

LiaLia spunea...

Dragilor, dacă ați știi ce fericită sunt!!! Și cu câtă plăcere și drag am ales imaginea, am scris, am pus la poștă! Mutrițele astea de copii sunt neprețuite pentru mine! Pupez și abia aștept să mai trimit :)

silavaracald spunea...

Pupăm și noi Lia și o felicităm pentru idee.
Integrare ușoară acolo, draga noastră! :)

Virtualkid spunea...

LiaLia:
Am intuit bucuria cu care ai sa-si revezi isprava, dupa ce aceasta a strabatut distanta. oamenii se pot pretui unii pe altii si daca nu se vad sau se ating nici macar o singura data. Gandul nostru bun iti este pe urme!

Virtualkid spunea...

silavaracald:
Asa sunt toate vulpile, inteligente!

Kadetul spunea...

Se pot trimite si din orasul vostru/nostru?

DNA System spunea...

Incercam sa rezolvam si o carte postala din India.

Virtualkid spunea...

Kadetul:
Poti sa trimiti chiar si din cartierul nostru. Stim sigur ca poti!

Virtualkid spunea...

DNA System:
Sa fie primit!

Anonim spunea...

Lia eşti o specială si mie personal îmi eşti tare, tare dragă!
Brava de o mie de ori!

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner