miercuri, februarie 2

Ofertă specială

Imediat după ce am publicat articolul anterior, mi-a scris un prieten despre un SPAM care circulă în acest moment şi prin care o agenţie de turism încearcă să vândă biletele returnate pe direcţia Egipt la preţuri incredibile. Dincolo de latura amuzantă, cinismul celui care a decis o astfel de campanie mă face să mă gândesc la felul în care l-aş premia eu pe acel om, cel cu ideea. În definitiv, realizările deosebite necesită recompense pe măsură. În acest timp, valoarea biletului de avion pentru orice plecare din Egipt costă de (cel puţin) două ori mai mult.
Dacă aş putea, acestui om i-aş oferi câte un bilet egal ca valoare către aceeaşi destinaţie cu fiecare dintre cele care reuşeşte să le vândă, cu condiţia să-l dea numai în familia sa. Mi-ar face foarte mare plăcere să-l văd pe cămile, cu tot neamul lui. ACUM!
..........

10 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Da, nu poţi să nu te gândeşti la cinismul acelor oameni care încearcă, aşa cum se spune, să-şi scoată pârleala, indiferent dacă i-ar trimite pe unii sau pe alţii la moarte aproape sigură. Urmăresc şi eu, chiar acum, evenimentele la televizor, înfiorat... Astfel de tensiuni duc întotdeauna la haos, iar jocurile de culise - referitor la evoluţia statului egiptean - sunt la putere, acum...

acuvio spunea...

Dacă tot vorbiţi de o situaţie „dacă aş putea”, de ce să nu oferiţi ca recompensă o mică vacanţă unor politicieni de la noi, cine ştie... Nu ar mai rămâne decât să deschideţi o listă de propuneri unde să votăm pentru numărul de bilete disponibile :)

arcadia spunea...

Trei bilete sponsorizez eu: cel pentru preşedinte, pentru primul ministru si cel pentru ministrul turismului, ca ghid.
Dacă vreţi să nu zboare avionul gol, puneţi toţi umărul, să-l trimitem spre piramide cu toate locurile ocupate. :D

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Ceea ce ma mira este faptul ca ar trebui sa fie asigurati, in plus, ei nu restituie contravaloarea integral.
Chiar atat de mare sa fie disperarea pentru niste procente in plus la rata profitului???

Virtualkid spunea...

acuvio:
Da, este o idee pe care nu am avut-o in vedere, insa este foarte tentanta.

Virtualkid spunea...

arcadia:
Sa caut un avion fara pilot... si fara benzina?

Gabriela Elena spunea...

Mi-a placut finalul apoteotic:
"Mi-ar face foarte mare plăcere să-l văd pe cămile, cu tot neamul lui!"

Unknown spunea...

Cata darnicie! :D

Mark spunea...

Mi-a placut comentariul lui acuvio,ar fi ceva bun pentru tara asta....

Virtualkid spunea...

Mark:
Pacat ca nu ramane decat la stadiul de comentariu.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner