luni, martie 26

DNA si doamna Lokodi Edit Emőke

Dupa un an si jumatate de la consumarea faptei, avand meterialul probatoriu care nu mai lasa niciun dubiu in privinta faptului ca doamna Lokodi Edit Emőke este implicata in acte grave de coruptie. Cum aceste fapte sunt inca in perioada de prescriptie, producem urmatorul autodenunt:
In luna noiembrie 2010, am adresat presedentiei Consiliului Judetean Mures o solicitare de a-mi acorda sprijinul pentru organizarea unui concert de binefacere in favoarea Fundatiei Alpha Transilvana, cu acces liber pentru copii si parintii lor, ocazie cu care am reusit colectarea unei sume de bani pentru cei mai putin norocosi decat puisorii nostri.

Declar pe propria raspundere ca, desi nu ma cunostea, doamna Lokodi Edit Emőke a abuzat de functia pe care o detinea si a supus solicitarea mea aprobarii consilierilor judeteni, acordandu-mi impreuna cu acestia sala mica a Palatului Culturii din Targu Mures intr-o zi in care nu exista nimic altceva in program. Avand toate aceste conditii indeplinite, am faptuit un concert de chitara clasica si percutie, avandu-i invitati pe Maxim Belciug si Alex Sturzu.
La mai bine de doua luni dupa aceasta intamplare, in prezenta mai multor martori, doamna Lokodi Edit Emőke ne-a primit in biroul dansei, ocazie cu care i-am rasplatit gestul oferindu-i un CD al prietenului nostru, cel care la rugamintea noastra a scris chiar cu mana lui cateva cuvinte de multumire, chiar prea putine. Spre mirarea noastra, doamna Presedinte al CJ Mures a purtat negocierea pentru aceste "foloase cuvenite" asezata in genunchi (la propriu), de la egal la egal cu “corupatorul” principal (bunica din dansa nu a lasat-o sa faca altfel decat ar face cu proprii nepoti).
Am vazut sterile din ultimele zile de la Antena 3 despre DNA si Lokodi Edit Emőke. Sigur ca noi putem sa fim subiectivi, insa nu este prima data cand acest post de televiziune se poarta ca Inchizitia, apoi, daca se dovedeste ca au batut campii… nici usturoi n-a mancat, nici gura nu-i miroase!
Inteleg ca doamna Lokodi Edit Emőke vrea sa-i dea in judecata iar banii castigati sa-i indrepte catre comunitatea in care traieste.

O sa-i tinem pumnii stransi!

(Nu m-ar mira ca si din acest pseudo-autodenunt sa iasa un breakingnews la A3)

Niciun comentariu:

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner