luni, martie 21

Al cincilea anotimp al lui Tudor Gheorghe



Aşa scrie pe afişul spectacolului "Al cincilea anotimp" din Târgu Mureş. Nu a fost anulat, deşi aşa s-ar putea spune despre un concert pe care îl aşteptăm, în felul nostru foarte special. Aveam pregatite şi cele două nuci.




Gurile rele spuneau că s-ar fi amânat pentru că nu s-au vândut suficiente bilete. Dacă este aşa, atunci ceea ce am văzut dimineaţă în faţa Teatrului Naţional este semnul că mereu mai rămâne o speranţă.

Dimineaţa a început la teatru, însă speram să se încheie cu "Al cincilea anotimp", care din motive tehnice se amâna cu două luni.

Oare au timp aceşti copii să crească suficient cât să poată umple o sală?
Oare au timp aceşti copii să crească suficient cât să poata remedia "problemele tehnice"?
Cavalerul felinarelor târzii merită asta!

8 comentarii:

arcadia spunea...

Aşteaptarea măreşte emoţia şi potenţează impresiile. Să vă fie aşteptarea uşoară şi frumuseţea concertului maximă! :)

Virtualkid spunea...

arcadia:
Normal ca o sa mai asteptam, numai sa nu ne trezim cu o amanare a amanarii...

Cristian Lisandru spunea...

Ce trist. Nu m-aş fi aşteptat la aşa ceva...

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Noi am ajuns pana in fata Palatului Culturii, abia acolo am aflat...

Anonim spunea...

oh, am mai spus-o, mie aşteptările nu-mi plac de nici un fel, sunt groaznice, plus că poate sunt persoane care au alte planuri la noua dată a concertului... Dar sunt optimistă şi sper că voi sunteţi mai răbdători decât mine şi că aşteptarea vă va fi răsplătită :)

Virtualkid spunea...

puideblog:
O sa asteptam, ca alceva nici nu prea avem ce sa facem. Poate se mai gasesc si altii care sa faca la fel, adica sa cumpere bilete, atat cat sa merite sa vina omul asta pana aici.

Fetita Junglei13 spunea...

Eu cred ca n-o sa fie o amanare a amanarii. D e ce? Pentru ca asa s-a intamplat si la alte spectacole de ale lui TG,prin alte localitati si nu a fost o amanare a amanarii.
Intr-un spectacol spunea asa"eu cred ca ati ajuns sa va cunoasteti intre voi,va intrebati deja ce mai fac copiii,ce mai gatiti,cum o mai duceti.Cred ca spectacolele mele sunt un fel de regasire a voastra",facand referire la faptul ca suntem cam aceisi spectatori.Si stii ce? Cam avea dreptate

Virtualkid spunea...

Fetita Junglei13:
Este foarte adevarat ca oamenii sunt cat tot timpul aceeasi, dar se imputineaza, vazand cu ochii.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner