joi, martie 17

Un iPad 2 la zurlai


“Când n-am un lucru, mi-l fac poveste. Şi atunci e ca şi când l-aş avea.” (Cătălin Bursaci)

Am primit o depeşă de la chinezu. Că cică hai neamule la "aiped-uri tu". Mai întâi ne-am enervat, am dat cu şapca de pământ, apoi ne-am băgat minţile în cap şi am început să visăm, la ceea ce ne-am dori cel mai mult de pe taraba cu bunătăţi. Poate că o să enervăm pe mulţi dintre cei care ajung să citească aceste rânduri, însă am să vă întreb ce s-ar fi întâmplat dacă am fi avut un astfel de aparat de tras în poză, atunci când am imortalizat acest moment?

Dar iată şi depeşa lu' frezatu chinezesc:

“Este vorba de o campanie a celor de la quickmobile.ro adresată bloggerilor. Mecanismul de participare e simplu: intră pe quickmobile.ro, uită-te prin jdemiile de produse de acolo, alege unul care îți place de acolo, scrie pe blogul tău de ce îți place respectivul produs (cu link către produsul respectiv de pe quickmobile.ro, obligatoriu) și menționează undeva în postare (foarte important pentru ca eu să pot monitoriza cine și ce scrie mai ușor”, clar și răspicat, sintagma ”campanie Quickmobile”. Puteți scrie pe blogurile voastre până pe 24 martie seara, la 23.59 :)) Iar premiul, un iPad 2, după cum spuneam, va fi acordat prin tragere la sorți în data de 25 martie.”




Eu zic că merită să vă băgaţi şi voi, măcar aşa, de kiki, pentru că dacă nu vă trebuie un iPad 2, puteţi să ni-l daţi nouă. Am vorbit cu Steve şi zice că tărăşenia este pe bune, că o urmăreşte personal şi că de n-ar fi, nu s-ar mai povesti. În plus, chiar dacă îl dă chinezu.eu , iPad 2 nu este chinezesc, deloc!

Nenea chinezu, aşteptăm să bagi marfă, altfel, primeşti incă o directă la figură!

2 comentarii:

Gabriela Elena spunea...

Stefanel al tau creaza mare panica in randul participantilor la concurs.
Eu ii sfatuiesc sa se retraga acum, in mod onorabil.
iPOD-ul este al vostru! :)

Succes!

Virtualkid spunea...

Gabriela Elena:
Nu ne mai retragem decat cu el in mana, altfel chinezu a incurcat-o.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner