miercuri, aprilie 13

Povestea de seară


In ultima vreme am modificat putin programul, in sensul ca ne trezim cu cincisprezece minute mai devreme ca sa ajungem la cursul de pian, fara sa intarziem la gradinita, iar seara am decalat toate activitatile cu alte cincisprezece minute mai devreme pentru a putea sa vizionam cate o poveste, de fiecare data alta.
Istorisesc aceste lucruri pentru că am fost mirat de interesul cu care urmăreşte poveştile, dar mai ales pentru că am remarcat un lucru interesant: pe tot parcursul zilei pot să corectez lucrurile care nu îmi convin în comportamentul copilului prin simpla ameninţare a scoaterii poveştii de seară din program, mai ales după ce s-a şi întâmplat acest lucru într-una dintre seri.

Oare cât o să ţină figura asta? Cât o să mai fie cinematograful de acasă un eveniment atât de fascinant?

6 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Am un mare dor de copilărie de fiecare dată când intru la voi, în căsuţa asta. Care este povestea preferată?

Anonim spunea...

Ce frumos! sa va tina cat mai mult

....la altii :) cand s-a simtit ca scade interesul s-a trecut din nou la citirea lor din carti , interesant ca asta a tinut pana cand a inceput sa citeasca singur . Are acum, la 11 ani obiceiul impamantenit sa citeasca seara , macar jumate de ora .

Succes!

Anonim spunea...

asta-mi aduce aminte de diafilmele copilăriei mele, proiectate pe perete de tata... după care îmi vine şi acum să plâng că nu le mai avem.

arcadia spunea...

Cum zice şi Alm, o să ţină până când va putea să le citească singur. :D

Alice spunea...

La noi, incepnd cu clasa I-a s-a transformat in "Clubul de citit cu 3 cititori" - unul dintre cititori este Paulica, ursul de plus... Citim pe rand, cu voce tare, cu intonatie si tot tacamul, cate un capitol din ceva. In fiecare seara (ma rog, cu mici exceptii). Acum suntem la "Trei intr-o barca" si ne prapadim de ras. (baiatul meu are 11 ani ;).

Virtualkid spunea...

@CRistian Lisandru:
Povestile se schimba in fiecare zi, insa in aceasta perioada este preferat Praslea.

@Alm:
Imi doresc si eu sa capete un astfel de obicei, sa iubeasca si sa respecte cartea.

@puideblog:
Simplul fapt ca le pomenesti ma face sa cred ca mai ai ceva din ele. Si nu este putin, deloc!

@arcadia:
Iti imaginezi cum ar fi ca intr-o buna zi sa imi citeasca el mie ceva, orice.... asa cum fac eu acum?

@Alice:
Imi place ideea constituirii unui grup de cititori inraiti.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner