duminică, aprilie 24

Vopsitorul de ouă

Multe dintre frânturile de miros, gust, culoare şi toate celelalte care ajută la percepţia celor care m-au înconjurat în copilărie sunt legate de sărbătorile pascale. An de an îmi revin în minte sărbătorile de altădată, aşa cum erau ele în satul Chiraftei, acolo unde bunicii mei, tineri şi în putere, gospodari trufaşi atunci când era un prilej să se mândrească cu toate cele care le aveau: copii, nepoţi, casă cu de toate pe lângă ea.

Zilele trecute am asistat la un episod pe care l-am mai văzut, doar perspectiv fiind acum diferită: nu mai eram eu personajul principal, ci doar observator. În rest, aproape toate cele care se petreceau le cunoşteam. Mi-am mai amintit însă şi cum ungeam cu untură ouăle, împreună cu bunica pentru ca "sa dăm foc culorilor”. Ea este cea căreia îi trimitem acum luminile şi culorile copilăriei noastre.

7 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Hristos a înviat, ştrumfilor! Să aveţi parte numai de bine!

Giulia spunea...

Hristos a Inviat!!! Sarbatori fericite si multa pace in suflete!!!
Si va astept la stropit :D

angi spunea...

Hristos a Inviat!
E o senzatie placuta sa putem vedea trecutul nostru in viitorul nostru.

silavaracald spunea...

Chiar așa, la stropit nu veniți? Să nu e ofilească floarea de mine! :D

Anonim spunea...

Ganesti, Chiraftei...Judetul Galati cumva daca nu sunt prea indiscreta?
Frumoase amintirile. :)

Chiulica spunea...

Hi hi, tare frumos!! Nu stiu cum i-ar sta mai bine, ca pianist sau pictor...

Virtualkid spunea...

Sarbatorile sunt mult mai placute atunci cand le petreci cu prietenii, fie ei si virtuali.

@diversediversificate:
Suntem galateni prin sange, insa acum traim la Targu Mures.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner