luni, aprilie 18

Nimic fără





Dimineaţă am văzut o ştire care mi-a făcut foarte mare plăcere. Nişte oameni, aproape neştiuţi au muncit pentru o soluţie educativă inovativă. Binenteles că maturul care o încearcă este tentat să spună că este o joacă şi poate chiar are dreptate, însă, cine are răbdarea să îl testeze pe copii se poate să îşi schimbe complet părerea. Nimic nu este mai plăcut decât să înveţi în timp ce te joci, iar abecedarul virtual gândit de către Adina Tulbure este o posibilă soluţie de acest gen. Pe mine a reuşit să mă convingă, aşa că i-am scris şi m-am oferit să o ajut să îşi promoveze produsul, atât cât pot eu cu acest blog.

Mi-a răspuns la scurt timp, mulţumindu-mi într-un fel de generozitatea din Săptămâna Mare: o icoană desenată şi colorată de unul dintre copiii săi. Aştia sunt oamenii care merită ajutaţi, cei care au învăţat o lecţie simplă: nimic fără Dumnezeu!

2 comentarii:

Borș Elisabeta Edit spunea...

Te rog trimite-mi adresa ei. As vrea sa-i fac si eu reclama.Si eu am vazut stirea si m-a impresionat.M-am gandit si eu la ea si la inventia ei....dar tu ai fost ieri mai inspirat decat mine si te-ai gandit cum sa-i intinzi o mana.
Ne mai auzim...Edit
http://infoproiect.blogspot.com/

Virtualkid spunea...

@Edit:
Iti multumesc pentru ca te alaturi acestei incercari de sprijinire a unui proiect atat de frumos.
Am trimis datele de contact pe mail.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner